Ga naar inhoud

Code Protected - Hoe kan ik dit verwijderen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>HEb net een paar nieuwe Goldcards gekocht, blijken ze allemaal Code Protected mad.gif" border="0 te zijn. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?<P>Programmer = MASTERA<BR>Goldcard = 16F84 & 24(l)c16<BR>Software = ICPROG 1.04<P>Alvast Bedankt!<P>Marcowitz

Geplaatst:

Misschien dat de gebruikte file code protect is!<BR>rechts in het scherm van ic-prog staan drie optie <BR>Als er bij de optie CP (code protect) een vinkje staat dan zit er op de files code protect<P>Haal het vinkje dan bij CP weg en je kunt je kaart gewoon proggen

Geplaatst:

Een kaart die code protect is kun je niet meer goed uitlezen. (het hex of bin bestandje is dan onbruikbaar.)<BR>Als je de kaart nog moet programmeren kun je in de software de CP aan of uit schakelen.<BR>Met ic-prog kun je dit bij Fuses doen.<P>Het schijnt dat er software is die een kaart met code protect wel goed kan uitlezen.<BR>Ik heb hier nog geen enkele ervaring mee.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Heeft dit niet te maken met de bust code protection in het prog goldpro1.4?<BR>Let op.Ik weet dit niet zeker,het is meer een vraag dan een antwoord.Voor wat staat deze beveiliging?<BR>mvrgr mb

Geplaatst:

@xfiles69 <BR>Werkt deze file dan ook nog?<BR>Als dit zo is heeft de CP functie ook geen enkele zin bij deze kaartjes.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

De files die ik gebruik zijn niet CP. Als ik een nieuwe kaart uitlees dan is het al CP. Als ik dan zo'n kaart probeer te proggen met CP uit, krijg ik een foutmelding "Failed at address 0000H" of zoiets. frown.gif" border="0 <P>In het verleden is het me op een of andere manier al een keer gelukt met ICPROG om die CP van een kaart te verwijderen. Maar volgens mij was dit een oude versie en bovendien op Windows 98. Ik draai nu Win ME...Moet maar weer eens terug naar 98 dan...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.