Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand ervaring met Ziggo downloaden uit nieuwsgroepen?

Ik overweeg alles in 1 met 40mb download. In de kleine lettertjes staat dat de usenet download beperkt wordt tot 5 mb. Dat lijkt me niet de bedoeling.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Anders een payservertje (bijv. Eweka) erbij nemen, dan heb je geen last van beperkingen ;)

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst: (aangepast)

Ja, dat kan allemaal. Maar je moet natuurlijk geen reclame maken met "lekker snel downloaden" om vervolgens dat downloaden volledig af te knijpen.

Vroeg me dus af of dat ook daadwerkelijk gebeurt. Vooral omdat Ziggo door Tweakers als beste provider gekozen zou zijn.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Heb zelf geen Ziggo, kan je daar dus geen antwoord op geven.

Maar heb wel mijn vraagtekens. Heeft het niets te maken met een verlaging tot 5MB als je over een bepaalde datalimiet zit ?

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst: (aangepast)

Ik overweeg alles in 1 met 40mb download. In de kleine lettertjes staat dat de usenet download beperkt wordt tot 5 mb. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ach weet je, dat zijn van de lokkertjes. Je hebt gewoon een limiet van 8 mbit/s download en 50 GB per maand.

Bij telfort heb je bv helemaal geen nieuwsgroepen, maar daar is de prijs ook naar...

Neem gewoon met meerdere vrienden een account bij h.....s. Daar mag je je account delen met meerdere personen. Heb met een vriend een 50 mbit/s down abbo......kost dan zo'n 36 euro per jaar (met 2 personen) zonder enige beperking. Gaat als een speer! Met een kwartier een dvd binnen!

aangepast door piele
Geplaatst:

gewoon payserver pakken en je download is perfekt.

Ziggo ondersteund ook nog niet alle nieuwsgroepen.

daarvoor pak je payserver.......newsxs/xsnews/ ect

maakt niet uit welke zijn allemaal goed tegenwoordig.

d

sinto's rule.....fun for everyone...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen