Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Heb MIRC gedownload, maar ik geraak er niet. graag een korte handleiding gevraagd Het lukt me niet te connecten met een nederlandse server??? (unauthorized connection)
Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Hier staat nog het een en ander over jou probleem; http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post159650 gr,
Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 Ik heb dit bericht reeds gelezen. Er zijn +- 4 nederlandse servers, maar ik krijg telkens de melding "Unauthorized"
bromtol Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 download de nieuwste versie (mIRC 6.03) op w w w . z d n e t . n l . laat de spaties weg. waarom andere mensen dit zo doen weet ik niet, maar ik doe het ook maar zo. alles invullen en het moet werken. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
twel12 Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Hallo Btouring, Heb je in Mirc wel Identd (file, options, connect) aan staan ? Of zit je achter een firewall welke port 113 blokkeert ? Probeer anders eens een NIET nederlandse server. @Bromtol Dat met die spaties is denk ik om de filters van de boardsoftware te misleiden. Commerciele links (alsmede keys etc) mogen niet, maar als je een volgens de policy van dit board juiste link plaatst hoef je er geen spaties tussen te zetten. Groeten Twel12.
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Ik geraak enkel in een Belgisch network. Kan het een afstandsprobleem zijn? Volgens de Mirc site zou dit mogelijk zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen