rommelaar Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Gewoon aan de snelheid houden! Is daar zo mis aan? . Geld interesseert deze gasten niets. Dan maar bloeden dus... Ben het helemaal met je eens,Geld scheelt inderdaad die gasten niet.Maar de pest is dat de nederlandse staat er zo gek op is.Gaat de staat niet om de overtreders maar om het geld dat ze binnen krijgen.Als je gewoon betaald mag je hier in Nederland gewoon te hard rijden.Graag zelfs. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Jan Ambers Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Geplaatst: 25 februari 2012 Zijn dat dezelfde blaaspijpjes als die waar Amor zijn liefdespijlen mee afschiet? Als een flik je vraagt of je je pijpje bijhebt, kan je toch zeggen dat je het altijd bij je hebt?
theparasol Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Of ze gaan keihard lachen of je krijgt er nog een extra prent bij vrees ik
aardbeì Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 uhu, of ze vragen je serieus er dan maar eens op te blazen, kunnen ze zien in welke bochten je je moet wringen 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
grunnsat Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Ik meen gelezen te hebben dat er een boete van 1500 (vijftienhonderd) eurotjes voor staat. Je kan dus maar beter de flitspalen uit je software verwijderen . Ik kreeg vandaag nieuwe firmware (download) voor mijn Garmin die hier rekening mee houdt.
joker55 Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 uhu, of ze vragen je serieus er dan maar eens op te blazen, kunnen ze zien in welke bochten je je moet wringen Het flauwe is dat ze maar eenmalig te gebruiken zijn... heb je dus een grapjas die je laat blazen, is die blaaspijp nutteloos. Theoretisch; als je een paar kilometer weer wordt gecontroleerd, en je laat die gebruikte zien, je kan geen goede laten zien, ben je alsnog de Sjaak. Wat een waardeloze, en geldverslindende onnozele domme regelgeving is dit! HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
mereltje Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ze willen daar geen toeristen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
theparasol Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Correctie ze willen daar geen doorreisland zijn waar ff vol gas doorheen gereden wordt om vervolgens spanje als eindbestemming te hebben. Ja, dat mag wel als je dan maar een flinke donatie achterlaat in de vorm van boetes.
mereltje Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 M7 is toch ook Frans , die zijn ook al bezig zich zelf de nek om te draaien Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
theparasol Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Een land vol suicidalen. Komt wel vaker voor al er recessie toeslaat
grunnsat Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Dan volg je het nieuws niet goed. In Frankrijk gaat het heel aardig, veel beter dan hier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen