Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst: (aangepast)

Wat is dat toch altijd met die afstandbedieningen tegenwoordig :grin:

Lijkt me inderdaad niet handig dat het qwerty keyboard aan de achterzijde zit.

Maar mooi ontvanger dat is zeker en zeer mooi review.

aangepast door Johnnny1

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

ziet er goed uit idd

alleen ben je bij de afstandsbediening ongewild knopjes aan het indrukken op de achterkant als je die vastthoud

mooie display

wel een lelijke skin van het vti team , sommige dingen zijn nauwelijks leesbaar , maar ja die kan je zelf makkelijk veranderen

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

Na ruim 22 jaar van satelliet TV en Radio genoten te hebben (met o.a. de VU+Duo HD PVR) ga ik over op Glasvezel. Deze V+ Ultimo ontvanger lijkt mij ook geschikt voor de "kabel" met zijn DVB-C hybride tuners. Mijn vraag is, weet iemand of deze ook kan werken op de zenders via de aanbieders als b.v. Concepts ICT, bij informatie voor een TV met PCMCIA sleuf vernam ik: met een DVB-C module kunt u gratis de analoge zenders in HD kwaliteit ontvangen, helaas leveren wij deze module niet.

VU+ DUO (OpenPLI) PVR 0,5Tb. - Visiosat G3C - 3x Alps Universal Quattro LNB - EMP Multiswitch 13-4 - C-Tech 5100 HDTV PVR COMBO Plus.

Geplaatst:

Dat is mooi uit!

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst: (aangepast)

Na ruim 22 jaar van satelliet TV en Radio genoten te hebben (met o.a. de VU+Duo HD PVR) ga ik over op Glasvezel. Deze V+ Ultimo ontvanger lijkt mij ook geschikt voor de "kabel" met zijn DVB-C hybride tuners. Mijn vraag is, weet iemand of deze ook kan werken op de zenders via de aanbieders als b.v. Concepts ICT, bij informatie voor een TV met PCMCIA sleuf vernam ik: met een DVB-C module kunt u gratis de analoge zenders in HD kwaliteit ontvangen, helaas leveren wij deze module niet.

Volgens mij kun je bij Concept ICT gewoon de DVB-C module gebruiken maar dan alleen voor het basis pakket van 39 zenders.

De overige zitten achter de decoder en zijn ip tv.

M.a.w. wat je analoog krijgt heb je ook in dvb-c

Anders de helpdesk bellen (geen 0900 nummer)

aangepast door Enter81
  • Moderator
Geplaatst:

ziet er goed uit idd

alleen ben je bij de afstandsbediening ongewild knopjes aan het indrukken op de achterkant als je die vastthoud

Neen, toetsen van het toetsenbordje zijn vergrendeld, je moet eerst op een ontgrendelknop duwen, daarna worden de toetsen op het toetsenbordje geactiveerd.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Beheerder
Geplaatst:

Vragen a.u.b. in het juiste forum en niet in dit topic!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ziet er goed uit idd

mooie display

wel een lelijke skin van het vti team , sommige dingen zijn nauwelijks leesbaar , maar ja die kan je zelf makkelijk veranderen

*

de getoonde skin is de standaard / er zitten echter 4 skins default in het image, waarbij je dus direkt een andere, mooiere kunt kiezen

en andere laden is evenwel ook mogelijk zoals bij alle enigma kistjes

*

de meegeleverde wlan stick werkt ook direkt out of the box (hetgeen natuurlijk een prettige bijkomstigheid is)

*

het qwerty toetsenbord moet men eerst ontgrendelen, dus pardoes iets typen komt niet voor

het is inderdaad "een niet erg bruikbare" in combinatie met de browser

en

het is ook niet de meest ergonomische zoals ik al vastgesteld had, maar alles went (na paar weekjes weet je niet meer beter)

*

>-< toets op het front drukken bij aanvang van de flash procedure is wel een gemis in de manual (first time installation = niet vermeld)

dus zet je één ander dan het originele image erop moet je die informatie elders vandaan halen, jammer.

*

een mooi heldere review, Michel

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Ik mis nog een paar dingetjes in de review en in bovenstaande commentaren:

- de drivers zijn NIET AF, allerlei videomodes zijn niet geimplementeerd zonder dat daar een melding van gegeven wordt; aansluiten op je computer-monitor kun je dus vergeten!

- er zitten ook allerlei bugs in de drivers waardoor het apparaat random vastloopt. Een hele rij VU+Ultimo gebruikers wordt daar momenteel horendol van, de fabrikant geeft echter niet thuis, reageert niet op support-verzoeken.

Dit zijn net zaken die een imagebouwer niet kan corrigeren, dus het maakt niet uit met elke "image" je draait om hier tegenaan te lopen.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...