Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de reparatie van het voedingsgedeelte op de print van een Sony TS3S satelliet ontvanger

(Abo Digital+) ben ik op zoek naar een hoge spannings elco in de waarde 64uF, 450V steek 10mm.

De ontvanger is van mijn gepensioneerde pa welke telkens om de zes maanden pendelt tussen Spanje en Nederland.

Normaal zou hij dit inmiddels antiek bakbeestje laten omruilen aldaar maar omdat hij pas weer van de zomer terug gaat zou hij te lang moeten wachten zonder beeld.

Ik kan de waarde van deze elco nergens vinden helaas. Iemand die hem heeft of weet waar je hem kan halen?

Geplaatst:

Volgens mij kan je bij die duitse elektronicaboer 68µF 450V elco's kopen.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Inderdaad. Bij het vroeger geheten windmolen (c.rad) gisteren meerdere keren via hun zoekmachine gezocht op 68uF en geen resultaat. Werkt niet helemaal goed die search engine van hun heb ik het idee. Of zouden ze kijken wat mensen zoeken om vervolgens de volgende dag hun aanbod te kunnen aanpassen? (-;

Geplaatst:

Ik neem aan dat het de primaire afvlakelko is. In principe kan je hiervoor iedere elko van 400 V en meer dan 47 uF gebruiken.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Wel eerst zien of de diameter niet groter is, en of die er wel in kan!

Inderdaad. Bij het vroeger geheten windmolen (c.rad) gisteren meerdere keren via hun zoekmachine gezocht op 68uF en geen resultaat. Werkt niet helemaal goed die search engine van hun heb ik het idee. Of zouden ze kijken wat mensen zoeken om vervolgens de volgende dag hun aanbod te kunnen aanpassen? (-;

En gewoon zoeken met de gewone zoekfunctie op 68µF op de windmolen?

Eddy Vl

Geplaatst:

Ik heb bij de lokale elektra zaak hier in Breda een 68uF, 400V Elco meegenomen i.p.v. de originele 64uF, 450V want die was blijkbaar niet standaard.

De ontvanger werkt inmiddels weer. Blijkbaar keek het allemaal niet zo nauw. Intussen was ik er ook achtergekomen dat het Spaanse Digital+ kaartje van mijn pa gewoon werkte in mijn Clarke- Tech 5000 combo Plus. Ik dacht dat die grijze Nagra3 kaartjes alleen functioneerden in de originele ontvanger van Digital+ gekoppeld aan zijn abbonement maar blijkbaar niet. (Of althans niet met de Sony TS3S ontvanger). In theorie is deze Digital+ kaart dan ook te sharen dacht ik zo. Iets wat mij eerder onmogelijk was verteld vanwege de box-key . Misschien een keer voer voor een nieuw bericht in een andere topic.

Bedankt voor jullie reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...