Errol2u Geplaatst: 22 februari 2012 Geplaatst: 22 februari 2012 (aangepast) Beste Alle, Ik heb wat vragen over een sab tintan apparaat. Blijkbaar werkt mijn software niet goed. Hebben jullie misschien een oplossing of waar ik met mijn vraag naartoe kan gaan. Groet, Errol. 22 februari 2012 aangepast door Michel Onduidelijke onderwerptitel, verkeerd forum
Beheerder Michel Geplaatst: 22 februari 2012 Beheerder Geplaatst: 22 februari 2012 Welkom op dit forum. Je hebt kennelijk onze regels niet gelezen want je plaatst: - Je vraag in een verkeerd forum - Met een nietszeggende onderwerptitel - en zonder de informatie die men nodig heeft om jou te helpen. Deze keer heb ik alles aangepast, de volgende keer doe je dat a.u.b. meteen zelf. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
clemens2 Geplaatst: 26 februari 2012 Geplaatst: 26 februari 2012 De Importeur sabtrading heeft vaak de laatste software op hun site. Al zou ik zelf eerst een fabrieks reset geven. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
JanR Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 wat is het probleem met de software? Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Gast opnieuwterug Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Je kan beter de alternative software er op zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen