Ga naar inhoud


grof korrelig beeld 5000 pvr


mjmk

Aanbevolen berichten

Hallo ,

 

Ik heb een vraagje over het beeld van mijn 5000pvr. ,

Ik ben al 8 jaar in het bezit van een 5000 pvr en ben zeer tevreden .

Nu heb de laatste tijd slechter grof korrelig beeld op mijn tv bij een flitsende uitzending....veel licht flitsen en snelle bewegingen .... bij rustig beeld is het nog perfect beeld . De tv is nog prima in orde .getest met een DVD .

Ik heb al eens een reset gedaan ...van de stroom gehaald en software opnieuw er in gezet .

Niets helpt .

Is het richting einde levensduur van de Topfield ?? of is er iets wat ik kan repareren/vervangen??

 

alvast bedank voor elke hulp.

 

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is meestal bij RTL 4 ..... die live uitzendingen van de voice of holland en dat soort flitsende snelle beelden . Dan is het heel erg blokkerig beeld echt slecht en inderdaad lijkt je reactie over de bitrate hier op.

Een kennis (had ook een 5000pvr) heeft een andere ontvanger gekocht ...die heeft het inderdaad nu minder erg ....lijkt het .

Maar je opmerking is wel terecht denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit forum staan wel meer reacties op de bitrate van cds. Zoek daar eens op. Heb zelf ook op andere ontvangers dit probleem gezien. Vooral de regionalen hebben dit probleem is mij opgevallen. Kijk maar eens bij TV Oost en of TV Gelderland naar een sportuitzending.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...