Ga naar inhoud


Nokia 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe stel ik mijn diseq in ik kan hem wel ver anderen maar zodra ik naar een andere zender ga gaat hij weer naar diseq 2 terwijl ik er maar een lnb op heb zitten.

Ik had er een mono block op toen heeft iemand hem mij op diseq 2 gezet maar dat beviel mij niet.

hoe safe ik dat ding op diseq 1.

 

Mijn volgende vraag mijn nokia weel niet meer lezen paar keer met een funkaart op en neer en geeft dan even kaart verandering aan maar doet er verder niks mee.

De nokia is uitgerust met 2.2 all en dokter ovrflo soft met alles er op en eraan.

kan het zijn dat de kaart lezer niet goed meer werkt ik heb al zoveel files geprobeert

 

mijn dank is groot

 

Uncle John

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit eerder meegemaakt de cam was omgebouwd in een zaak in hoogezand.

Nadat ik er een andere eeprom 4.4 in had gemaakt gaf hij bij iedere keer verwisselen het goed aan.

Anders moet je proberen: de kaart programeren, kaart erin , tuner uit en weer aan dan pakt hij de kaart wel goed.

 

 

...........................Groetjes:...Boelo

VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er maar 1 LNB aangekoppeld is , maakt het niets uit welke Diseqc in het menu staat (tenzij er wel een Diseqc-switch tussen zit).

Je kunt in menu-9-9 bij optie 3 em vast zetten (Global mode) wel opletten dat bij 4 , LNB 1 staat .

Dat probleem met de kaart : je vertelt niet bij welke zenders .

Premiere is een probleem met de Amon 2.2 cam . De amon 4.1 of 4_4_pace is beter .

Ook vertel je niet welke DVB versie er in zit .

NoOneManIt 1.2 doet het hier prima .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ammon 2.2 zit er in en dvb 2000. En fta zenders doet hij het wel maar er zit een blokje rechts in het display die hoort op en neer te gaan maar hij geeft aan dat er altijd een kaart in zit ook al is hij er uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVB 2000 , is een algemene aanduiding , er moet ergens nog een versie-nr staan b.v. 184.2 . Welke info verschijnt er als je op de knop rechts-onder op je AB drukt ?

Dat blokje geeft aan dat je signaal ontvangt , heeft niets met de kaart te maken .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

p1022501, wil jij ook voortaan duidelijk je onderwerp formuleren.

Dus i.p.v. onderwerp Nokia9500 iets van Nokia9500 Diseqc problemen

Zo houden we het forum overzichtelijk.

 

b.v.d.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...