Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

naja koppig, het kost wel een aantal duiten, een netwerkje upgraden van 450 naar 606, 614 of 862MHz. Je moet alle versterker upgraden, misschien coax eruit halen, huis coax dozen misschien vervangen, enz enz. Dat is niet niks.

Inderdaad. UPC, en ook Ziggo, zijn geen filantropische instellingen dus een opwaardering moet wel financieel haalbaar zijn en uiteindelijk wat opleveren. De staat (in Nederland geloof ik de gemeentes) heeft (hebben) ooit besloten om de verouderde kabelnetwerken tegen vette winst te verkopen en dit is het resultaat. Of het een positief of negatief resultaat is moet ieder voor zich maar invullen. Ik denk dat als de abonnementsgelden worden verhoogd voor de opwaardering van het netwerk dat meer dan de helft van de klanten in de gordijnen hangt.

aangepast door C0re

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

UPC blijft een naar bedrijf. Je moet altijd naar hun pijpen dansen. Ik zou pas overwegen om UPC te gebruiken als ik daarbij open pli ontvangers kan gebruiken, gratis HD in het basispakket en meerdere smartcard zonder boxpairing. Maar dit zal wel een illusie zijn. Misschien gaat Ziggo ook wel aan boxpairing doen in de toekomst mochten ze overgenomen worden. Dan ben je overgeleverd aan die brakke apparatuur van ze.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...