guppje29 Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Ik heb een dreambox 8000 2x DVB S2 en 2x DVB C. En een popcorn A210. De popcorn is ook een linux apparaat en speelt vrijwel elk bestand af en het apparaat kan Downloaden vanuit nieuwsgroepen. Ofwel zo combinatie is mischien ook iets voor jou. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Hegemanm Geplaatst: 27 februari 2012 Auteur Geplaatst: 27 februari 2012 Zijn er behalve de dreambox 8000 en de VU+ Ultimo nog andere hybrid tuners op de markt? En zo ja zijn deze van een goede kwaliteit.
Emekli Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Ik denk het niet, dat "hybride", doen alleen de ontvangers van Dream en Vu+, lees even terug. Ik zou zeggen, ga voor de Vu+ Ultimo en neem er een aparte media-player bij als je denkt dat je het niet redt met Vu+. Je hebt ze al vanaf €90.-- is er dan wel een zonder HDD, maar die kan je er op aansluiten. Zoals eerder gezegd, " Linux"-ontvangers zijn primair voor sat.-ontvangst en de media-player die er in zit is een leuk extra. En wil je echt onbezorgd TV kijken, dan zijn ook weer deze twee merken waar je voor moet gaan. Mocht er al iets fout gaan, dan heb je zelf een instelling niet goed gedaan. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Hegemanm Geplaatst: 27 februari 2012 Auteur Geplaatst: 27 februari 2012 @Emekli Thanx voor je advies. Ik had van een vriend nog de gigablue door gekregen echter deze krijgt geen goede recensie op deze site. Ik ga gewoon de VU+ Ultimo bestellen de mediaplayer daarop een kans geven en dan beoordelen of ik hiermee uit de voeten kan. Gr Menno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen