Ga naar inhoud

Aanbieding van Canal Digitaal bij opzeggen (wel iets misleidend?)

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs hebt u contact met ons gehad over het opzeggen van uw televisieabonnement bij CanalDigitaal.

Omdat we u waarderen als klant, doen we u graag nog één keer een uiterst aantrekkelijk aanbod. Maak nu gebruik van één van deze unieke persoonlijke aanbiedingen.

Aanbieding 1

Ontvang gratis een HD-ontvanger met digitale recorder in bruikleen, bij verlenging van uw Entertainment-pakket met een jaar. In combinatie met een tweejarig abonnement op het HDTV-pakket à € 5,- per maand, met alle populaire zenders in HD-kwaliteit.

Of

Aanbieding 2

Kies voor 5 maanden gratis kijken naar het Entertainment-pakket, bij een verlenging van uw contract met 2 jaar. Uw voordeel: € 124,75.

Met dit ultieme aanbod hopen wij u als klant te kunnen behouden, zodat u kunt blijven genieten van de televisiekwaliteit van CanalDigitaal. Bel ons op 0900-9323, optie 9 (€ 0,15 p/min.). Van maandag tot en met vrijdag staan we van 09:00 uur tot 21:00 uur voor u klaar om uw persoonlijk aanbod te verzilveren.

Besluit u om uw abonnement te beëindigen, dan vragen we u om bijgevoegd abonnementbeëindigingsformulier volledig ingevuld en ondertekend naar ons terug te sturen naar: CanalDigitaal Abonnementmutaties, Antwoordnummer 100, 1200 VB Hilversum (Een postzegel is niet nodig). Zodat we uw opzegging kunnen verwerken.

Bel vandaag nog om gebruik te maken van uw persoonlijke aanbieding.

Met vriendelijke groet,

CanalDigitaal Klantenservice

De ontvanger ontvang je gratis! Dus je hoeft gelukkig geen porto kosten te betalen! Dat scheelt weer in deze aanbieding. Er wordt gemakshalve geen prijs genoemd hoe duur het Entertainment-pakket kost ad € 24,95 euro per maand. Het Entertainment-pakket is voor 1 jaar. En het HD-TV pakket is een contract voor 2 jaar. Hoe zit het precies met wanneer je het Entertainment-pakket laat stoppen? Behoudt je dan alleen het HD-pakket voor € 5,- euro per maand?

Bij aanbieding 2 kun je er uit opmaken dat het Entertainment-pakket € 24,95 per maand gaat kosten. Transparant wordt het niet echt vermeld. Je kunt hun bellen om van deze aanbieding te profiteren zonder dat je een contract hoeft te ondertekenen. Nu je het wil opzeggen heeft CanalDigitaal wel opeens een formulier benodigd. Op het abonnementbeëindigingsformulier staat dat je alles volledig ingevuld moet hebben, anders nemen ze je opzegging niet in behandeling! Zo wordt er gevraagd om de reden waarom u het abonnement wilt laten stoppen. Echter je bent helemaal niet verplicht om dit te vermelden het is namelijk zo dat je zonder opgave van reden je abonnement mag laten stoppen. Hiermee handelen ze in strijd met de wet volgens mij.

aangepast door rolandroland

Geplaatst:

@rolandroland,

Om het nog iets duidelijker te maken :

Ontvang gratis een HD-ontvanger met digitale recorder in bruikleen

De ontvanger ontvang je gratis!

In bruikleen dus, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst: (aangepast)

Ja, gratis in bruikleen daarom gaf ik ook aan dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Er werd beloofd door een medewerker van Canal Digitaal ( in wezen werkt hij in opdracht van... http://www.vacaturesbijunamic.nl/ ) dat ik na de abonnementsperiode weer terug zou kunnen vallen op het Set Top Box-pakket. Maar niets blijkt minder waar te zijn.

http://www.vacaturesbijunamic.nl/over-unamic-hcn/opdrachtgevers.html

Het callcenter werkt tevens voor:

bol.com

CanalDigitaal

KPN

Marktplaats

OV-chipkaart

Samsung

UPC

Ziggo

Volgens mij heeft UPC ook een eigen callcenter en Ziggo zit tevens bij Cendris.

aangepast door rolandroland
Geplaatst:

Ja, gratis in bruikleen daarom gaf ik ook aan dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Er werd beloofd door een medewerker van Canal Digitaal ( in wezen werkt hij in opdracht van... http://www.vacaturesbijunamic.nl/ ) dat ik na de abonnementsperiode weer terug zou kunnen vallen op het Set Top Box-pakket. Maar niets blijkt minder waar te zijn.

http://www.vacatures...achtgevers.html

Het callcenter werkt tevens voor:

bol.com

CanalDigitaal

KPN

Marktplaats

OV-chipkaart

Samsung

UPC

Ziggo

Volgens mij heeft UPC ook een eigen callcenter en Ziggo zit tevens bij Cendris.

Als je abo opzegt wordt je automatisch terug gezet naar de standaard zenders

linkarrows.gif smartcard 12xxxxxxxxxxxxxxxx Vrij te ontvangen zenders

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Even kort ter aanvulling. Sinds kort is het zo dat elk abbonnement kan worden opgezegd op de manier waarop het initieel ook is afgesloten. Dus heb je telefonisch afgesloten meot je het ook telefonisch kunnen opzeggen. Doet men dat niet dan is het dus niet conform wetgeving. Wel is het natuurlijk zo dat je het moet kunnen bewijzen. Zij draaien een bandje mee dat zou jezelf natuurlijk ook kunnen doen.

Groeten,

GVW

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen