Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Rebox 9000.

Ik heb aantal bestanden overgezet van USB naar SATA disc.

Dat zijn paar films en series. Sommige kan ik wel in het map zetten, andere niet.

Sommige kan ik weer verwijderen, andere weer niet.

In het hoofdmenu/ Systeem hulpmiddelen bij Opslag manager staat een gele sterretje in het rondje,

Bij Instalatie/ Netwerkinstellingen ook.

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt

Ida

Geplaatst:

Hoi en welkom op dit forum.

Het gele sterretje heeft te maken met het feit dat dit ook via de 'grafische menu' beschikbaar is. Normaal verschijnt deze menu als je slechts 1 x op 'menu' toets drukt (dun balkje onderaan het scherm met icoontjes in).

Wat betreft het in de map zetten, als je hiermee de map Recordings bedoelt, zou het meeste wel moeten gaan. Hou er echter rekening mee dat de ontvanger geen mediaplayer is, en niet met alle bestandsoorten overweg kan. Mogelijk is dit ook een soort filter waardoor je niet alles kan kopieren, maar daar ben ik niet zo heel zeker van.

Het verwijderen van bestanden is een redelijk gekend probleem. Het helpt vaak om de ontvanger even in 'deep sleep' te zetten (meerdere keren kort op de power toets van de afstandsbediening drukken; er staat geen klokje meer op de display) of om dit met de schakelaar achteraan te doen. Na opnieuw opstarten zou dit meestal moeten lukken.

Een andere methode is om gebruik te maken van Windows explorer of een FTP programma en is meestal iets zekerder. Maar je moet dan per film/opname meerdere bestanden verwijderen...

Uitgaande van je post vermoed ik dat de software versie 1.09.90 is, het kan wel raadzaam zijn om dit in de toekomst te vermelden in je post. Je kan dit nakijken via hoofdmenu > installatie > systeeminformatie.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen