wortellica Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 Ik heb bij xs4all een voip telefoonnummer abbonement aangevraagd met een gewoon telefoonnummer uit mijn dorp. Ik kom er alleen niet achter wat voor telefoontoestel ik precies moet hebben hiervoor? Wat raden julie aan?
hansputters Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Dat zou dus een analoog toestel moeten zijn. (Rj11-stekkertje in behorend poortje van de Fritzbox) Ik zelf heb goede ervaring met Tiptel (type 275) maar er is een scala van -veel goedkopere- toestellen te koop. Advies: mocht je een nieuw toestel kopen, adviseer ik je een zichttermijn bij niet goed functioneren te bedingen. Heb je sowieso bij on-line aankopen
Kowalski Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 De Fritzbox heeft ook een interne DECT centrale. Je kunt dus ook tot max. 6 draadloze DECT handsets aanmelden op de Fritzbox. Zelf heb ik goede ervaringen met Siemens DECT handsets. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
wortellica Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Begrijp ik het goed dat je je dect telefoon dan zonder telefoonsnoer rj11 aan kunt sluiten?
theparasol Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Inderdaad, zo draait het hier ook perfect op mijn 7340. De basisstations kun je in principe wegflikkeren,de handset alleen werkt perfect met de fritzbox dect.
wortellica Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Ah das top zal het van de week eens aansluiten!
Kowalski Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 (aangepast) Juist, je kan dus handsets gebruiken waar alleen een lader bij zit (zonder basisstation, want dit zit al in de Fritzbox geïntegreerd). Dit heeft verder nog wat voordelen zoals uitgebreidere nummerweergave (nummer van en nummer aan) op het display, sneller het nummer kunnen kiezen, 1 of meerdere nummers aan handsets kunnen toewijzen met verschillende ringtones (indien van toepassing) en dergelijke. 25 februari 2012 aangepast door Kowalski Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
jopiesat Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Ik heb op mijn 7390 fritzbox goede ervaring met de MT-F handsets van AVM zelf :-)
wortellica Geplaatst: 26 februari 2012 Auteur Geplaatst: 26 februari 2012 Ik heb op mijn 7390 fritzbox goede ervaring met de MT-F handsets van AVM zelf :-) welk type heb je dan ?
theparasol Geplaatst: 26 februari 2012 Geplaatst: 26 februari 2012 MT-F is een eigen dect toestel van Fritz:
Cobus R Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Welk (goedkope dect) toestel geeft ook het nummer weer De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
theparasol Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Als je ze niet op de rommelmarkt of bij het goed koopt doen ze dat allemaal
Cobus R Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 Nou nee ik heb hier dus al een philips setje wel een oude van ongeveer 10 jaar oud met de eigen dect basis station werkt het wel, maar als ik de handset aansluit op de fritz (dus de fritz als basis station) werkt het niet dat is juist het probleem ik heb namelijk geen fon aansluiting meer over ivm de zaak waar nu al een tel en fax op aangesloten zitten. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
theparasol Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 Lijkt me een leuke aanleiding om weer wat te investeren in de nederlandse economie
Cobus R Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 idd daarom de vraag welke ik dan moet hebben. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen