Ga naar inhoud


Jouw en mijn medisch geheim op de eerste hulp VU.


Gast gladys

Aanbevolen berichten

Ach...qua privacy maakt het me niet zoveel uit, wat kan mij het nu bommen dat als ik met een ingegroeide teennagel of een groot gat in mijn kop naar de seh ga en veel mensen het prettig vinden om dit te bekijken.

 

Het zou er mij om gaan dat ik het gefilmd worden helemaal niet prettig vindt, niemand ( nouja bijna niemand ) gaat voor de lol naar de seh en dan zou ik dit kunnen missen als kiespijn ( daar ga ik voor naar de tandarts )

 

Wat ik trouwens niet begrijp is dat hier zveel stennis over word gemaakt, er zijn toch wel meer van dit soort programma's, bv "ingang oost " ed.

 

Privacy in het openbaar in Nederland stelt volgens mij weinig voor, overal hangen camera's, bij het pinnen, drukke winkelstraten en zelfs op m'n werk hangen er een stuk of wat. Je mobieltje is makkelijk te traceren enz enz.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ironie"

kwam daarnet nog de acteur tegen van vorige uitzending,

En hoe gaat het met je hebben ze die Banaan in de EHBO er nog uit gekregen?

Hoe heb jij die eigenlijk er in gekregen?

Doe je dat vaker?

ironie uit"

:P

 

 

lol

 

geen hobby gaat tegenwoordig onopgemerkt voorbij :D

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het starten van dit topic betrof het aan de kaak stellen van het schenden van het medisch geheim.

Als dokter vertel je zelfs niet dat iemand bij jou onder behandeling is laat staan waarvoor.

Wat ik niet begrijp is dat artsen dit toegelaten hebben. En zeker niet het hoofd van de spoedeisende hulp.

Ook al zijn mensen het er achteraf mee eens, dan zou het vooraf door de behandelaars verboden moeten zijn.

De mensen die een klacht ingediend hebben wegens schending van hun medisch geheim zouden dat niet bij

het ziekenuis moeten doen maar bij het medisch tuchtrecht. Ze krijgen gelijk en de behandelaars een veroordeling.

(In dit geval zal het bij een waarschuwing blijven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ironie"

kwam daarnet nog de acteur tegen van vorige uitzending,

En hoe gaat het met je hebben ze die Banaan in de EHBO er nog uit gekregen?

Hoe heb jij die eigenlijk er in gekregen?

Doe je dat vaker?

ironie uit"

:P

 

Wellicht wel een methode om de ziektekosten te drukken voor dit soort "onnodige" medische handelingen. ;)

Denk je van alles overal in te kunnen douwen ben je een week later met je tronie op TV.

De smoes van "ik ben, toen ik uit de badkamer kwam, uitgegleden over ......... en hij floepte er zo maar in" zal dan waarschijnlijk wel met veel gejuich door de collega's worden ontvangen :D

 

Ga maar eens googelen met "The Strangest Objects Ever Found In Human Body"

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...