Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

graag wat hulp a.u.b. : Ik heb al heel veel uren getest en geprobeerd om mijn pictures vanop PC naar TV te streamen via mijn Duo met VTi4.1 en het lukt me maar niet !!!...

Ik heb mijn mijn netwerk gemount en dat lijkt OK, maar als ik de photos wil lezen krijg ik er welgeteld 3 naar het TV scherm en dan is het gedaan... VTI-logo begint te draaien en uiteindelijk Groen scherm en restart !!!!..................... de photos 'wegen' tussen de 70 en de 2500 Ko en de volgorde wijzigen help niks ...

:confused: :confused: :confused:

aangepast door wiz
onduidelijke titel aangepast

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Geplaatst:

Hoi yvessr,

als je als laatste test (na ons pm overleg) nog eens een kleine serie foto's op de interne hdd kopieert

en dan nog eens kijkt of die VU+ DUO dan ook na het derde beeld crasht?

ciao

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Geplaatst:

hoi Tonskidutch... wil ik natuurlijk wel proberen, maar om weer niet in de fout te gaan, naar welke folder moet ik die photo's per ftp exact kopieren ?

Geplaatst:

hoi Tonskidutch... wil ik natuurlijk wel proberen, maar om weer niet in de fout te gaan, naar welke folder moet ik die photo's per ftp exact kopieren ?

als je op de interne harddisc via een ftp programma of DCC_E2.exe onder /hdd of /media/hdd een extra mapje aanmaakt, kun je er met picture player heen en dus in die map de foto's testen.

ciao

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Geplaatst:

is al getest: op HDD en ook op USB-stick... resultaat = identiek: blokkering + crash na foto nr 3 !!!!

... ik lees dat er nogal wel wat 'media' problemen zijn met VTi4.1 en er wordt links en rechts aangeraden om terug te gaan naar VTi3.2 !... een goed idee ?

:cool:

Geplaatst:

is al getest: op HDD en ook op USB-stick... resultaat = identiek: blokkering + crash na foto nr 3 !!!!

... ik lees dat er nogal wel wat 'media' problemen zijn met VTi4.1 en er wordt links en rechts aangeraden om terug te gaan naar VTi3.2 !... een goed idee ?

:cool:

yvessr,

heb je dan problemen bij het afspelen van een opname vastgesteld?

want enkel daarover gaan de berichten inzake enkele sata2 hdd's

zo niet, zou ik niet meteen wisselen

bovendien telkens bij beeld # 3 in volgorde (ook bij wissen van dat 3e beeld imagexxx.jpg)

misschien is het toch iets anders, ja sorry, ook voor mij is het lastig op afstand bepalen wat mis gaat.

is je beeld instelling op een autoresolutie ingesteld of wat zijn je audio/video settings?

multi norm???

ciao

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Geplaatst:

ik heb absoluut niets veranders aan de std instellingen/settings sinds de installatie van de VTi4.1en zoals ik je reeds per PM vertelde doet exact hetzelfde probleem zich voor zowel op mijn Duo als op mijn Solo !

... toch nogmaals van harte bedankt voor je uitvoerige hulp (per pm).

Geplaatst:

kun je een van de images qua grootte (acceptabel als attachement) eens uploaden hier (uitgebreide editor in reactie en attchement toevoegen)

misschien is er wel iets met je beeld formaat!

ciao

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...