Ga naar inhoud


Probleem met downloaden Rytec EPG


Jürgen

Aanbevolen berichten

Vanaf het begin gebruik ik thuis de plugin EPGImport (xmltvimport) via LAN en dit zonder problemen.

Nu zit ik op dit moment in Spanje maar krijg de Rytec Benelux XMLTV niet via WLAN (WiFi) gedownload, dit zowel automatisch als handmatig. Uiteraard heb ik de juiste Source gekozen.

Ik heb een goede WLAN verbinding want ik kan zowel de Applicaties als de Software Update downloaden en ook de WLAN Netwerk test wordt succesvol uitgevoerd.

 

Iemand een idee waar ik dit probleem moet zoeken?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


als ik de receiver uitschakel, netjes per menu, dan schrijft de VU+ eerst de epg.dat op harddisc.

die is hier zo om en nabij 13,3 MByte groot

 

als manueel downloaden niet lukt kan het eraan liggen dat er teveel resources gekozen zijn en teveel data naar het geheugen geschreven moet worden

dat (de geheugen status) zou je moeten kunnen zien, in een telnet bevel >free<

 

in het verleden had ik daar wel eens problemen mee en heb toen minder recources aangevinkt.

misschien een poging waard?

 

en, je kunt die URL van rytec ook eens pingen om te zien OF je wel verbinding hebt.

 

ciao

Stay Awhile

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een reboot helpt ook niet?

Dit had ik al een paar keer gedaan, echter zonder een beter resultaat.

 

 

in het verleden had ik daar wel eens problemen mee en heb toen minder recources aangevinkt.

misschien een poging waard?

 

en, je kunt die URL van rytec ook eens pingen om te zien OF je wel verbinding hebt.

 

ciao

Bij mij is de EPG maar 420k groot en ik heb alleen maar één EPG aangevinkt en wel Rytec Benelux.

 

Welke URL van Rytec kan ik gebruiken om te kijken of ik verbinding heb?

Ik veronderstel dat als ik de PING via mijn laptop uitvoer dit ook voor mijn VU+ van toepassing is want ik gebruik immers hetzelfde WLAN, correct?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...