Ga naar inhoud


Denson DS400-HDM Afstandsbediening


Marc-Sim

Aanbevolen berichten

De originele Denson afstandsbediening is verloren gegaan - Met mijn programmeerbare ab + de software (voor zowat alle merken/types die er bestaan) lukt het niet - Denson komt helaas niet voor in de sat-lijst van de vele honderden.... - Dus geen passende kode ! - Mijn vraag is dan ook: Wordt deze Denson eventueel onder andere merknamen/types op de markt gebracht zodat ik deze kodes kan gebruiken ?

 

Dank bij voorbaat voor respons, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dacht al dat ik hier antwoord op had gegeven, maar was op een ander forum...

Dus hier ook nog maar een keer:

 

Ben al een aantal AB's tegen gekomen van verschillende merken die dezelfde layout hebben, maar geen 1 daarvan werkte ook op de DS300/400..

 

 

Ik ken de universele ab ook niet, enige tip die ik voor universele ab's kan geven is: Neem een logitech harmony!

 

Tegenwoordig de harmony 300, kost je 25/30 euro en werkt perfect.

ondersteund heeeeeeel veel merken en setup is een eitje.

 

 

 

of anders neem contact op met Denson Nederland BV, die kunnen je vast helpen aan een nieuwe originele ab (al zijn ze aan het verhuizen dus antwoord kan even duren)

 

of anders de satboer waar je de ds400 vandaan hebt kan je er ook wel aan helpen..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...