hansputters Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 (aangepast) Nu ik terug ben bij OpenPli 2.1. maak ik weer dankbaar gebruik van een kant en klare zenderlijst zoals die van Henksat. Toch zou ik graag in die lijst een paar zenders van plaats willen laten veranderen al was het maar om de recentelijk via DVB-T ontvangen regionale zenders een meer logisch kanaalnummer te geven. Wanneer ik nu in Dreamboxedit de Henksat-lijst via FTP inlaadt, krijg ik weliswaar de totaallijst en de diverse bouquets te zien maar in een popup wordt er wel op gewezen dat er sprake van "fouten" zou zijn. Kan ik desondanks met de muis aan de gang en vervolgens de aangepaste lijst weer de box insturen? Of werkt zoiets niet bij dergelijke lijsten? Bedankt! 25 februari 2012 aangepast door hansputters
ProXar Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Ja hoor dat gaat perfect. Krijg ook elke keer die melding. Er staat ook bij wat er fout is gegaan. Volgens mij zit het in het radio gedeelte. Ik heb bv de volgorde van de zenders aangepast en terug in de box gezet, werkt super ondanks de fout melding. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
metoo Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 als je niet wilt dat je eigen aanpassingen van de zenderlijst worden overschreven als er een update is van de Henksatlijsten, moet je de Henksatlijst deinstaleren, en dan met Dreamboxedit je eigen lijst plaatsen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Loui (K) Geplaatst: 26 februari 2012 Geplaatst: 26 februari 2012 (aangepast) Hier een voorbeeld van een aangepaste Henksat.Hotbird_Astra_1_2_3_DM8000HD-PVR.rar Vanmorgen nog bijgewerkt. 26 februari 2012 aangepast door Loui (K)
mobieltje Geplaatst: 26 februari 2012 Geplaatst: 26 februari 2012 @Loui (K) Door het bijwerken en daarna opslaan in dezelfde directory wordt je lijst 3x zo groot, de _org en _bak bestanden kan je wissen. (totaal 103 bestanden, ruim 1 Mb) Grts.
Loui (K) Geplaatst: 26 februari 2012 Geplaatst: 26 februari 2012 Ja oke klopt was nog niet gebeurd sorry.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen