ericn Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Hey Jongens, Ik heb een paket can CD er bij genomen maar krijg de kanalen niet vrij om te zien. Heb onvangst maar beeld blijft zwart. Ik heb dat gevoel dat de codering ergens hang want heb prima onvangst op ned HD 123 iemand een idee Oscam 3527 Enigma 2 Thanks Dream 800HD Giga blue Quad kable/Sat OpenATV Onkyo 609
Eduard07 Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Mogelijk ligt het aan de Oscamversie. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
ericn Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Geplaatst: 25 februari 2012 Nou ben ook iets verder Zie in de info balk ook niet wat hij doet met codeering. Met Ned 1 HD zie ik ook seca de code en hele maal rechts dat hij naar groen gaat. Ik heb het idee dat me oscam iets mist of iets anders Thanks Dream 800HD Giga blue Quad kable/Sat OpenATV Onkyo 609
M_Z Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Vraag maar eens een heractivatie aan bij CD, als je alleen het abo verhoogd is dat niet voldoende. Dit heb ik afgelopen zaterdag nog gemerkt, moest toch echt een heractivatie aanvragen en toen opeens binnen de minuut beeld op het verhoogde pakket. M_Z
ericn Geplaatst: 27 februari 2012 Auteur Geplaatst: 27 februari 2012 Jup het is gelukt na heractivatie en 2 uur wachten loopt het als een speer. Bedankt voor de input Dream 800HD Giga blue Quad kable/Sat OpenATV Onkyo 609
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen