Ga naar inhoud


straks reclamebanners op ons scherm?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb gelezen,maar ik mag denk ik de commerciële link niet geven,dat er in belgie een onderzoek is geweest naar het gebruik van digitale pvr ontvangers.er waren diverse onderzoeken,en een daarvan was het gedrag van kijkers tijdens reclame.daar waren er een heel aantal die reclame doorspoelden van opgenomen programma's.dit natuurlijk in het doorn van commerciele zenders,omdat ze daardoor inkomsten verliezen.ze stelden verschillende oplossingen voor,zappen tijdens reclame of doorspolen tijdens reclame onmogelijk maken,of laten betalen voor opname.echter hadden ze nog een andere (agressievere?)manier van reclame maken.ze zouden kijken of het (wettelijk) mogelijk zou zijn banners op het scherm te laten komen tijdens een proramma,vergelijkend,met de google ad banner die nu verschijnt bij youtube clipjes.met gerichte korte reclame banners,zouden ze zo hopen de reclame verliezen te compenseren.hopelijk mag het wettelijk niet,want anders zijn we genoodzaakt te kijken naar openbare of staatszenders of naar de duitse zenders. doe ik nu eigenlijk ook al 95% van de tijd :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
of naar de duitse zenders

 

Dan kijk maar eens boxen bij rtl television of prosieben. Daar halen ze dat geintje al regelmatig uit :(

Of reclame elke 3 minuten als de boxers in de hoek zitten. En in de hoek mee horen is leuker dan weer dezelfde reclamebanner.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of alles wordt duurder. Kijk naar Discovery HD, geen reclame. Enkel voor eigen programma's, maar alleen beschikbaar in de duurdere pakketten van aanbieders.

aangepast door ProXar

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe daar niet zo moeilijk over.

Elke zender die mij onnodig lastig valt met reclame, gaat hier uit de zenderlijst.

Zo gauw als ik niet meer kan zappen omdat de provider/zender me dat verbiedt dan gaan ze eruit, dezelfde dag nog.

Daarom dus zeker geen CI+ en geen alles in1abonnementen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze gaan hun gang maar die commercielen. Zo gaan ze namelijk vanzelf naar de knoppen omdat er niemand meer naar wil kijken.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of alles wordt duurder. Kijk naar Discovery HD, geen reclame. Enkel voor eigen programma's, maar alleen beschikbaar in de duurdere pakketten van aanbieders.

misschien een provider fout,maar ik ontvang discovery hd in mijn bassispakket bij mij iptv provider.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij:

TV + reklame (spots) ==> FTA (Hoogstes FTV) !!!!!!!!

TV + PVR (+) Incluis vrplicht reklamespots (zondre doorsqpoelen) = Foert !!!!!!!!

 

---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

 

TV + reklame (balk , halfscherm , enz ....) ==> FTA !!!!!!!!

(PVR zondre reklame) , doemme , gaaat niet !!!!!!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin als er reclame kwam ging ik naar de wc en haalde een pilsje of wat sterkers uit de koelkast , maar vervloekt die reclame,s lijken steeds sneller te komen , en wat het ergste is m,n vrouw heeft de koelkast opslot gedaan.

zou ik hier een vergoeding over kunnen krijgen bij de omroepen graag jullie mening hierover sta al een paar dagen droog !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin als er reclame kwam ging ik naar de wc en haalde een pilsje of wat sterkers uit de koelkast , maar vervloekt die reclame,s lijken steeds sneller te komen , en wat het ergste is m,n vrouw heeft de koelkast opslot gedaan.

zou ik hier een vergoeding over kunnen krijgen bij de omroepen graag jullie mening hierover sta al een paar dagen droog !!!!

 

Heb je die reclame voor slijpschijven niet gezien dan? :grin:

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zei toch dat als er een reclame kwam dat ik naar de wc ging enz hoe kan ik dan die reclame voor die slijpschijven dan zien,m,n vrouw heeft me nu op rantsoen gezet ik krijg nu 1 x in de 2 reclame,s een pilsje, maar ze weet niet dat ik een kratje achter de bank heb staan wie niet sterk is moet slim zijn want ze is bijna 2 koppen groter dan mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er reclame komt stuur ik mijn vrouw weg om 2 flesjes bier te halen , want ik ben 2 koppen groter als zij :P

aangepast door mereltje

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...