tinusm Geplaatst: 26 februari 2012 Geplaatst: 26 februari 2012 hallo, Ik bezit een vu+uno HD voor satelliet,nu ga ik over naar ziggo kan ik mijn vu ontvanger daar voor gebruiken.
Satkieker Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Ja dat kan de sat tuner verwiselen voor een Plug & Play tuner >>>> DVB-C-T tuner ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 (aangepast) hallo, Ik bezit een vu+uno HD voor satelliet,nu ga ik over naar ziggo kan ik mijn vu ontvanger daar voor gebruiken. zoals gezegd ja bij Uno en Ultimo wordt er gebruik gemaakt van zogenaamde verwisselbare "insteektuners" die overigens nog goedkoper zijn dan een USB dvb-C/T tuner welke natuurlijk ook gebruikt kan worden voor het geval dat je wel sat zou willen behouden bij de uno ciao 27 februari 2012 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
tinusm Geplaatst: 27 februari 2012 Auteur Geplaatst: 27 februari 2012 Is het moellijk om de DVB-C-T tuner erin te zetten. En wie is beter van de twee, beeld kaliteit ed.
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 wie van de twee? de verwisselbare insteektuner DVB-C/T is qua ondersteuning middels drivers in de images ALTIJD te gebruiken de losse USB DVB-C/T tuners worden van bepaalde merken ondersteund, een enkele kan echter niet compatibel zijn met de drivers de deksel afschroeven de tuner losschroeven met beleid vastnemen / borging lossen en eruit trekken de andere er in steken en borgen vastschroeven deksel dicht ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Moderator wiz Geplaatst: 27 februari 2012 Moderator Geplaatst: 27 februari 2012 Ik zou wel eerst het netsnoer uit je Uno halen, dat voorkomt ellende VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen