dark-angel-djin Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 hi @ all ik wil db edit compileren voor men debian maar het wilt niet lukken zou ieman kunnen tips geven of helpen djin@debian:~/Downloads$ cd tuxdbedit-0.2.1/ djin@debian:~/Downloads/tuxdbedit-0.2.1$ ls CMakeLists.txt editservice.cpp ftp.cpp kanal.cpp pref.cpp tuxdbedit.cpp tuxdbeditview.cpp View.h dndqlistview.cpp editservice.h ftp_dlg.ui kanal.h pref.h tuxdbedit.desktop tuxdbeditview.h dndqlistview.h edit_service.ui ftp.h main.cpp rename_ubq.ui tuxdbedit.h View.cpp djin@debian:~/Downloads/tuxdbedit-0.2.1$ ./configure bash: ./configure: Bestand of map bestaat niet djin@debian:~/Downloads/tuxdbedit-0.2.1$ make make: *** Geen doelen opgegeven en geen makefile gevonden. Gestopt. ook niet als super user djin@debian:~/Downloads/tuxdbedit-0.2.1$ su Wachtwoord: root@debian:/home/djin/Downloads/tuxdbedit-0.2.1# ./configure bash: ./configure: Bestand of map bestaat niet root@debian:/home/djin/Downloads/tuxdbedit-0.2.1# make make: *** Geen doelen opgegeven en geen makefile gevonden. Gestopt. root@debian:/home/djin/Downloads/tuxdbedit-0.2.1# zie bijlage voor de zip file die ik heb met d ebetanden
Moderator wiz Geplaatst: 27 februari 2012 Moderator Geplaatst: 27 februari 2012 ik denk dat die zip die je hebt niet compleet is. Er zou zowizo een configure script bij moeten zitten. Kijk eens of je een andere kan vinden die wel compleet is? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
dark-angel-djin Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Geplaatst: 29 februari 2012 ja is compleet maar moet met CMake gecompileerd worden ik krijg nog foutmeldingen dat die libs mist enz kijk eens bij CMake http://www.cmake.org/ als iemand er interesse voor heeft toch
dark-angel-djin Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 is dat wel voor linux die source code begin te denken dat het voor windows is
Puch Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 Van wat ik mij er nog van herinner is dat je die ontbrekende libs eerst handmatig moet gaan installeren. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
bigtwin Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Tip: als je linux gebruikt, altijd de engelse taal instellen. Vertalingen zijn niet altijd wat je ervan verwacht. Verder, bestaat de ./confituren in de directors waar je in staat, met dezelfde case? Zo ja, moet je echt even de tijd nemen om in dat bestand te kijken welke dirs worden gebruikt. Of je kijkt even in de logs (/var/log etc) ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen