Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt, maar als ik het zo hier en daar op het forum lees is de nieuwere pli ook niet alles.

Niet alle veranderingen zijn altijd verbeteringen en houd het maar bij de oudere versie met Cccan 1.1.4. Functioneert zonder problemen.

Mvg

Lajos

Geplaatst: (aangepast)

Je moet niet op elk verhaal ingaan,ik draai al een hele tijd met OpenPli 2.1 en ik heb nergens geen probleem mee. En je hebt nu ook mooiere plugins erbij. En er zijn er een paar die de box als kermis atractie gaan gebruiken,of als schakel station voor alle media en dan zou het kunnen dat pli niet goed werkt.

aangepast door Loui (K)

Momenteel is er al de Cccam 2.30 die is ook goed.Je moet zelfs eerst secondstage 84 eerst installeren voor je de laatste pli erop zet. andersom zal niet werken.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Kun je mij uitleggen waar dat voor nodig is. Ik heb nooit ergens iets kunnen lezen dat voor het flashen van een pli.nfi eerst een plugin

geïnstalleerd moet worden.

Mvg.

Lajos

secondstage 84 is geen plugin maar een nieuwe boot die er voor zorgt dat de nieuwe image op je box kan.maar deze boot wordt ook als ipk geleverd om waneer je zoals jij de oude image nog op je box staat deze kan installeren. maar ik zal de nfi uitvoering er ook bij doen.secondstage-dm8000-84.rar wel even uitpakken,en dan kun je deze in de stopstand via de webinterface installeren.Dit is natuurlijk maar 1x nodig daarna kun je verschillende image gebruiken die jij wil maar secondstage 84 moet er op,anders krijg jij die nieuwe image er niet op.suc6

aangepast door Loui (K)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...