Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Net terug van vakantie merk ik dat mijn managment entitlements van mijn beide tv vlaanderen kaartjes verlopen zijn. Ik heb via de website een heractivatie aangevraagd, met mijn dreambox 8000 netjes op een.

Na een uur nog steeds zwart beeld. Normaal gebruik ik oscam, voor alle zekerheid overgeschakeld op cccam 2.3.0, en nogmaals heractivatie aangevraagd. Via e cccam info pages kan ik zien dat er 111 emm's voorbijgekomen zijn, maar beeld is nog steeds zwart, entitlement nog niet aangepast.

Ik gebruikte oscam ondertussen al enkele maanden zonder problemen, de entitlements werden altijd netjes aangepast. Ik vraag me dus af wat er veranderd is.

Iemand een idee?

Sven

Geplaatst:

Hallo,

Net terug van vakantie merk ik dat mijn managment entitlements van mijn beide tv vlaanderen kaartjes verlopen zijn. Ik heb via de website een heractivatie aangevraagd, met mijn dreambox 8000 netjes op een.

Na een uur nog steeds zwart beeld. Normaal gebruik ik oscam, voor alle zekerheid overgeschakeld op cccam 2.3.0, en nogmaals heractivatie aangevraagd. Via e cccam info pages kan ik zien dat er 111 emm's voorbijgekomen zijn, maar beeld is nog steeds zwart, entitlement nog niet aangepast.

Ik gebruikte oscam ondertussen al enkele maanden zonder problemen, de entitlements werden altijd netjes aangepast. Ik vraag me dus af wat er veranderd is.

Iemand een idee?

Sven

Ge zijt al op de hoogte van de anticardshare aktie?

Geplaatst:

Welk oscam gebruik je? De update van de kaart werkt bij mij enkel bij de 1r20 versie de stable 1.10 versie doet bij mij geen update van de kaart. Je hebt toch alles netjes betaald?

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen