Gast Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 ik ben net in het bezit van DVB van het merk [color:"red"]BigSat Digital Receiver DSRCI-VA 5200Plus [/color] (hier is de link: http://www.golden-interstar.com/engl/produkte/p5_va5200.htm ) en omdat ik ook een betje handige ben met computers wilk ik graag beginen met update van softwar maar ik kan nergens een update van deze merk vinden , en ook geen idee hoe dat moet kan iemand me helpen ? met voor dank. grpetjes tx bigsat
prutsie Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Ik denk dat je de fabrikant het beste een mailtje kan sturen of er updates voor jouw ontvanger beschikbaar zijn, en zo ja waar je deze kan vinden en hoe je deze in je ontvanger kan spelen. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 ik heb al gedaan maar ik krijg niets van te horen, anyway bedank voor je reactie, ik zal maar verder zoeken tx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen