PosiXX Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Beste, Vandaag een brief van CanalDigitaal gehad dat het entertainmentpakket van de 2e en 3e kaart beperkt wordt. De volgende zenders vervallen: Sport1 Live HD Sport 1 Golf Eurosport 2 Motors TV Extreme Sport Dorcel TV XXX Xtreme Kan dit zomaar weer? Ze blijven ons ook stangen met dit soort beperkingen.
jph Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Tja, ze weten dat ook dat er mensen die een 2de of 3de kaart bestellen voor iemand anders.Moest er eens van komen. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
greevels Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 (aangepast) Tja, ze weten dat ook dat er mensen die een 2de of 3de kaart bestellen voor iemand anders.Moest er eens van komen. het kan dan wel allemaal als normaal gezien worden en wat is het volgende van 4 naar 2 sids (dat zal de volgende stap wel zijn)? en op dan duur blij zijn dat je beeld hebt ? ze weten echt niet hoe dom ze bezig zijn , gelukkig ben ik niet geheel afhankelijk van die bende oplichters daar. 28 februari 2012 aangepast door greevels
JohnBr Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Vandaag een brief van CanalDigitaal gehad dat het entertainmentpakket van de 2e en 3e kaart beperkt wordt. De volgende zenders vervallen: Geven ze er ook een reden cq verklaring bij?
ehvwheelboy Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Nee die geven ze niet .Mooier nog ze schrijven dat je alleen je extra kaart abbo kunt opzeggen .Dus de rest kan je pas later opzeggen dat maak ik uit die brief op .Ratten zijn het ik zit me te beraden heel de zooi op te zeggen .En ik vraag op mijn geld voor die extra kaart terug .Tenslotte heb ik die gekocht onder de voorwaarden dat ik het entertainment pakket +hd erop kon kijken .wilt u uw extra kaart opzeggen dan kan dit telefonisch op nr 0900-9323 a 15ct per minuut . Ik ga wel over op iphiontv hier in eindhoven 85 kanalen voor 16,99 .en nu de ontvangers voor 70 euro per stuk .Eigenijk zouden we met zijn alle de abbos moeten opzeggen eens kijken hoe vlug ze terug kruipen .Maar dit zal wel niet gebeuren dus blijft het een zeer asosiaal bedrijf
mauspartyhouse Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Het wordt steeds gekker. Ben blij inmiddels helemaal over te zijn naar kabel televisie. Kan opnemen in alle hartenlust. ET8000
Eduard07 Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Het wordt steeds gekker. Ben blij inmiddels helemaal over te zijn naar kabel televisie. Kan opnemen in alle hartenlust. Met een CI+ module? Afwachten maar, zou ik zeggen. De tijd zal het leren... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gerard 76 Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Hieronder een deel van de reactie van CanalDigitaal op de brief...afkomstig van hun forum. De strekking van de brief lijkt ons duidelijk...... ...... ..... De regeling betreft uitsluitend de tweede of derde smartcard die na 1 januari 2012 geregistreerd is met een Entertainment-pakket tegen gereduceerd tarief. Tweede of derde smartcard met Entertainment-pakket tegen gereduceerd tarief en geregistreerd voor 1 januari 2012 blijven de hierboven genoemde zenders gewoon doorgeven. Wij betreuren het dat er tot een dergelijke maatregel is besloten. Onze excuses voor de ontstane verwarring.
ehvwheelboy Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 ook dat kan eigenlijk helemaal niet .Ik heb half januari een 2e kaart gekocht en toh dat entertainment met hd kanalen erbij .Dan had men dat toen ik die kaart kocht op hun site kenbaar moeten maken .Dat hebben ze dus niet gedaan .Sterker nog ze hebben wel me meteen 7,50 en 9,95 adminkosten eraf gehaald ,en tot 1-4 heb ik dat entertanment hd pakket op mijn 2e kaart .ga morgen de consumentenbond bellen vragen wat die er van vinden tenslotte heb ik onkosten gemaakt die ik niet gemaakt zou hebben als ik wist dat ik een lager pakket zou krijgen wat ik niet wil . dan kunnen zij wel zeggen u kunt het binnen 4 weken opzeggen .Maar krijg ik mijn geld terug voor aanschaf van die kaart .en die administratie kosten .Ik denk mooi van niet hun kennende.
Eduard07 Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Ik ben ook zeer benieuwd hoe CDS denkt je met terugwerkende kracht eenzijdig een lopend contract kunt wijzigen. Als de klant dat niet kan, kan m.i. de aanbieder dat ook niet. Ik "vrees" dat zij deze wijziging wel per vandaag kunnen invoeren, maar niet per 3 maanden geleden. Wellicht hopen zij dat het effect zal zijn dat de 2e en 3e smartcards van na 1 januari weer worden opgezegd. Maar degenen die dat niet doen en er werk van maken, zouden best eens aan het langste eind kunnen trekken. Tot de volgende ronde, natuurlijk. Want CDS zal ook niet stil blijven zitten als deze maatregel geen stand houdt bij de rechter. Waarmee ik niet wil aangeven dat ik aan de kant sta van externe sharers. Premiere Deutschland is er mede door ten gronde gegaan. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 1 maart 2012 Moderator Geplaatst: 1 maart 2012 Je probleem bij dit soort zaken is dat de strijd om te kleine bedragen gaat. Alleen wanneer je met een aantal "slachtoffers" gezamenlijk een claim neerlegt, win je er wat mee. Nu heet het in het gunstigste geval, dat je je contract kunt ontbinden en op je kosten blijft zitten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ehvwheelboy Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 ik heb inmiddels een mail ri consumentenbond gestuurd .Zodra zij antwoorden zal ik die mail hier uiteraard neerzetten .zou binnen 5 werkdagen moeten zijn heb de mail donderdag avond de deur uit gedaan . Ik heb inmiddels wel besloten het bijltje er bij neer te gooien en alles op te zeggen .ga as woensdag naar onsneteindhoven .daar heb ik voor 20 euro keuze uit 2 verschillende aanbieders .Die me bijde 85 canalen beloven met bijde ong 15 hd zenders .iphion tv en interactieve tv van onsnet.En als ik maar kastjes koop het blijft 20 euro . nu betaal ik voor 66 zenders incl bvn met 2 kaarten 37,45 per maand
ehvwheelboy Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Ik heb net telefoon van de consumenten bond gekregen over een aantal vragen die ik had .Even kort .ik heb een 2e kaart aangeschaft en kreeg de brief .heb nu op beide kaarten een entertainement hd pakket zitten en per 1 april (ik niet want ik zeg alles op) zou dit terug gaan naar een family pakket . Ik heb eea bij consumentenbond neergelegd .De volgende vragen . Mag canal digitaal zomaar terug gaan naar 4 zenders tegelijk kijken .Antwoord nee dit mag niet tenzij het contractueel is vastgelegd . Mag canal digitaal zomaar het 2e kaartje terug brengen naar een family pakket en dan mij een brief sturen en geen woord reppen over de kaart die ik .half januari heb aangeschaft . antwoord .Nee!! dit is contract breuk ,ten tijde van de aanschaf was u niet op de hoogte dat er een wijziging was .Sterker nog op de site en in de naar u gestuurde mail word er geen woord gerept over verlaging pakket .Dit is reden het geheel op te zeggen en volgens het burgerlijk wetboek onder redelijkheid en billijkheid uw geld voor de aanschafte kaart administratie/activatie kosten vermeerderd met het bedrag voor een aangetekende brief terug te vragen .Tenslotte heeft u maar een maand gebruik kunnen maken van de kaart .Verhaal zou volgens consumenten bond anders zijn als ik a paar jaar die kaart zou hebben .Of de kaart hebben aangeschaft na dat bekend was dat het zou veranderen . Advies consumenten bond .Aangetekende brief opsturen duidelijk vernoemen dat u het abbo opzegt en uw geld voor de aanschafte kaart en activatiekosten en kosten voor het versturen van een aangetekende brief . Aangezien canal digitaal niet is aangesloten bij een klachten commissie .heb je maar 2 mogelijk heden je geld terug te krijgen .In mij geval neemt consumenten bond de zaak over als ze na het schrijven aangetekende brief niet positief reageren .Of een rechtsbijstand.
wanderer Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 ik wens je oprecht veel succes. Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen