Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Hallo, is er op deze prima site ook gelegenheid om te chatten over satelliet problemen? Of kan ik een wizzkid even bellen? Mail me je nummer of bel me<BR>direct mijn email mvdzant@wolmail.nl <BR>Tel:075-6174093(nu bezet door internet) Of weet iemand een goede URL waar ook nog wat mensen zitten. Tot op heden een chatroom gevonden maar dat schoot niet op in mijn eentje. Ik blijf n.l. met wat prangende vraagjes zitten over hoe mijn schotel verder uit te richten? Ik heb al een vraag gesteld bij Humax maar ik heb meer info nodig. Mijn Sirius hangt waterpas aan de muur alles lijkt oke alleen de message no or bad signal.('t zou zo leuk zijn als ik vanavond al wat kon zien met mijn schoteltje.) Bedankt voor je reactie Theowl <BR> Twee vrienden van mij wachten ook op dit anwoord zodat ook zij kunnen beginnen met dezelfde set aan hun avontuur
goto Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Je vraag stond volgens mij ook al op het Satfun board en bij dit board hoort ook een chat,link is volgens mij op het board te vinden.<P> greetings goto compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten