Ga naar inhoud


enkele seconde balk in beeld


Gast

Aanbevolen berichten


laatste softwareversie erin ?

origineel canaal digitaal kaartje ?

wat voor ci module, astoncrypt ? softwareversie ?

 

het kan aan zoveel dingen liggen, geef eens wat meer info aub.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al eens een originele seca kaart geprobeerd ?

het kan aan de files liggen natuurlijk.

een aston 1.05 werkt normaalgesproken probleemloos in de 3000.

als je met een originele canaal digitaal kaart dit probleem ook hebt zou je nog kunnen proberen de ontvanger een factory reset te geven en alles opnieuw in te stellen.

werkt dit niet dan kan ik je alleen aanraden met de ontvanger en module naar je dealer te gaan. het kan natuurlijk heel goed zijn dat ofwel je astoncrypt ci module of je 3000 defect is. het is gewoon een raar probleem. je kan ook nog bij een vriend of kennis jou astoncrtpt in een andere ontvanger kunnen testen.

 

het vervelende is dat er zoveel dingen kapot kunnen zijn, en met een originele seca kaart test het altijd wel zo fijn. dan weet je tenminste zeker dat het niet aan de kaart of files liggen kan.

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk is dat mogelijk, je kan het via hotbird OTA (over the air) doen.

schoteltje op hotbird.

menu oproepen

nu weet ik het zo even niet (heb geen 3000 bij de hand). in het insatllatiemenu staat ergens dat je een OTA update kan uitvoeren, en dit moet je doen. de ontvanger gaat staan zoeken en begint te downloaden. na een half uurtje staat de laatste softwareversie erin.

 

lukt dit nou niet dan kan je natuurlijk ook gewoon bij www.echostar.nl de laatste softwareversie ophalen. ook even de echostar softwareloader voor de 3000 ophalen.

computer via rs232 0-modem kabel aansluiten op je echostar en de nieuwste software erinzetten maar. werkt zo mogelijk nog gemakkelijker dan via Hotbird.

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...