Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd om cccam 2.1.4/oscam 1.00 samen werkend te krijgen op newnigma 2 image, bij me dm800hd, het is me niet gelukt krijg alleen oscam of cccam apart werkend zijn er sat-vrienden die het wel gelukt is ik vind de beeld kwalitiet van newnigma 2 erg mooi.

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd om cccam 2.1.4/oscam 1.00 samen werkend te krijgen op newnigma 2 image, bij me dm800hd, het is me niet gelukt krijg alleen oscam of cccam apart werkend zijn er sat-vrienden die het wel gelukt is ik vind de beeld kwalitiet van newnigma 2 erg mooi.

Ik ben ook erg geinterreseerd in een goed antwoord :)

Geplaatst:

Het was me wel gelukt maar ben terug naar alleen CCCam gegaan vanwege Oscam problemen met de lokale kaart. De EMU's pakken namelijk de snelste aanbieder en dat is niet altijd jouw kaartje.

Je moet beginnen om de Oscam bin te overschrijven met een nieuwe Oscam bin omdat degene uit de Negnigma download te oud is. Daarna je gegevens in de config files inbrengen en alles zou moeten werken. Zo niet dan kan ik je wel proberen verder te helpen.

• Like 1

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

Het was me wel gelukt maar ben terug naar alleen CCCam gegaan vanwege Oscam problemen met de lokale kaart. De EMU's pakken namelijk de snelste aanbieder en dat is niet altijd jouw kaartje.

Je moet beginnen om de Oscam bin te overschrijven met een nieuwe Oscam bin omdat degene uit de Negnigma download te oud is. Daarna je gegevens in de config files inbrengen en alles zou moeten werken. Zo niet dan kan ik je wel proberen verder te helpen.

heb vandaag van alles gedaan om het werkend te krijgen maar helaas heb de nieuwste oscam in de bin gezet ik krijg alleen cccam werkend oscam helaas niet kan je me je config opsturen.

alvast dank

Geplaatst: (aangepast)

het is me gelukt heb de nieuwst oscam bin in de usr/bin gezet eerst de oscam geactiveerd daarna cccam en het werkt nabehoren mijn locale cd kaart wordt gelezen door oscam.

aangepast door halil63

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...