satarno Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Hoi Ik heb een 800HD en een samsung tv Alle codes geprobeerd die bij de samsung staan geen resultaad. Ook de Phillips codes niet. Wie kan mij helpen met deze code. Het is een samsung WS28M64N tv m.vr.gr
phil 3548 Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Er zit een zoek code in de Dream AB. Dat is code 991. TV code zoeken: - TV knop drukken. - Shift indrukken totdat rode TV led 2x knippert, dan 991 intoetsen, TV led knippert 2x, TV aanzetten, Dream AB op de TV richten. - Dan afwisselend de Power knop (met het rode rondje) en de TV knop indrukken. - De AB loopt dan door zijn hele databank. - Als de TV uitgaat heb je een werkende code. - Code dan bevestigen door op de setup knop te drukken, de TV led knippert 2x. Ik geef toe dat het een heel werkje is maar het werkt wel! DM-800HD se -|- stab HH120 -|
satarno Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Geplaatst: 29 februari 2012 Hoi, Bedankt voor de reactie Ja daar was ik al bang voor. Ik had de hoop dat iemand de code voor mij had. In het weekend maar eens een paar uur aan besteden dan. m.vr.gr.
marleentje Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Hallo Phil 3548 Is dit dezelfde procedure voor de afstandsbediening van de DB8000 ? Ik heb ook een Samsung tv en zou die graag aan en uit doen met m'n Dreambox afstandsbediening. Thx DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
likus Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Kan allemaal, ik heb dat vorig jaar ook allemaal ingesteld met mijn Samsung en Panasonic TV. Was toen een draadje over hiero: http://www.sat4all.com/forums/topic/302758-howto-afstandsbediening-codes-voor-samsung-en-andere/ Gaat vast lukken; succes... DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
marleentje Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Dank, Maar mijn Samsung TV is een LE40M86BD en in de Manual is nergens een code te vinden om deze tv aan te sturen via een andere afstandsbediening. Wel is er een lijst om andere toestellen met de afstandsbediening van de Samsung TV te bedienen. Hoe zou ik aan die code geraken ? Dank! DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
mobieltje Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Dank, Maar mijn Samsung TV is een LE40M86BD en in de Manual is nergens een code te vinden om deze tv aan te sturen via een andere afstandsbediening. Wel is er een lijst om andere toestellen met de afstandsbediening van de Samsung TV te bedienen. Hoe zou ik aan die code geraken ? Dank! Je moet ook niet zoeken in de manual van Samsung naar een code, maar in de codelijst van Dreambox. Zie bijlage. Grts. TV-Codelisten.pdf
marleentje Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Dank Mobieltje, gevonden ! DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
satarno Geplaatst: 21 maart 2012 Auteur Geplaatst: 21 maart 2012 Hoi, Kreeg het niet voor elkaar. Toen de afstands bedieningen van boven en beneden omgeruild. Nu werkt alles wel. Erg vreemd maar werkt nu wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen