Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat de beeldbuis tv van mijn ouders bijna gaat begeven ben ik opzoek naar een mooie HDTV met daarin een DVB-S2 tuner die ook de schotel bestuurd met usals / DiSEqC om de nederlandse zenders en de regionale lekker in HD te bewonderen op astra 19.2 en 23.5 en minder apperatuur in huis.

Nu weet ik nog van de vorige decoders (nog geen HD) dat het belangerijk was welk merk en type CAM er in ging wat de zaptijd behoorlijk beinvloed.

Nou heb ik wat rondgekeken en vind ik de samsung 7### en de 6### lijn en een paar philips tv's wel intersant.

Eisen: dunne bezel, scart + hdmi en "snel" zappen.

Maar ik kan nergens vinden of en hoe diverse CAM modules invloed hebben op zap snelheid op een mooie review/vergelijk site

Misschien zoek ik verkeerd. misschien is het er ook niet. Maar mogelijk zijn hier meer mensen met ervaring daarmee en wel weten waar ik het zoeken moet. Of beter een gewone TV en een HD decoder er bij kopen.

Geplaatst:

Hoe ben je er bij gekomen om die Aston te kopen? Dat de modules van CD zelf heel zwak zijn is me al duidelijk.

Maar welke de juiste alternatieven zijn en waar deze vergeleken worden heb ik nog niet echt kunnen vinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...