Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Mijn gepatchte Allcam (2002 G in Echostar) werkt met Boris en Satkoos 6in1 files voor fun (voor Humax 5400). Seca OK Nagra OK TPS niet OK Bij DS9 van Satkoos blijft alles zwart. Oplossing ? Kan een Allcam wel TPS vrijmaken ? -- Best regards HJ Van Bel hvanbel@teleline.es
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Correctie van mijn voorgaand bericht: Het moet natuurlijk zijn, mijn Allcam die gepatched is naar Freecam 2.018. De 2002G is de aanpassing van mijn Humax. Sorry voor de fout. De vraag blijft. Hubert
Gast Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Ik heb dezelfde hardware, en werk met fun6in1, naar keuze die van Boris of Satkoos. Ik krijg met beide files maar een kleine tien stations van TPS vrij, met name op lage transponders, de rest blijft zwart, bijvoorbeeld BBC-prime van TPS. Verderop is die natuurlijk wel te zien, maar dat is geen TPS ;-) Nagra en de rest loopt prima, natuurlijk mits de juiste sleutels... Tenminste op Hispasat, die Pool op Horbird krijg ik niet open. En de nagra op Turksat ontvang ik om de een of andere reden niet meer... Voor de rest zeer tevreden.
TerranoIII Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Hallo Satvrienden, Ook ik gebruik de alcam 2.018 en ook de 2.019 en heb hetzelfde probleem. Ik heb dit al eens in dit forum onder de aandacht gebracht maar niemand heet hierop geriageerd.TPS gaat maar gedeeltelijk open.Cinestar 1+2 en wat er onder zit blijft zwart,Terwijl ze in de Humax g.cam wel open gaan.Ik heb div. aanpassingen in het coco gedaan maar zonder resultaat.Ik hoop dat een van de techneuten op dit board ons wat aanwijzigingen kan geven om dit op te lossen. Ook heb ik gemerkt dat ik het pakket midiavision astra 3a in het menu bij goodies op irdeto moet zetten anders gaat het pakket niet open.Voor de rest ben ik heel tevreden met de alcam een prachtstukje software van de maker. Ik gebruik hem in de Echostar D-2500-IP en kan alles ontvangen ook in de c-band.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen