Janholland Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Hierbij de nieuwe lijst voor een openbox of skybox!!! De lijst komt van een Skybox S10
Hellum Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 welke satellieten? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
jampie Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 welke satellieten? MVG. Gerard moet je hem ff downloaden dan zie je het wel het zijn er iig 4
Kain Geplaatst: 15 maart 2012 Geplaatst: 15 maart 2012 Ook geschikt voor rotor? Anders kan ik weer dak op om handmatig in te stellen!
temperke Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 is deze lijst goed voor de skybox M3 en hoe plaats ik die lijst via usb klopt dit
platvis Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 ik heb een skybox f3 en de firmware erin gezet maar het is denk ik voor een draaibare instalatie enmaar een sateliet de astra 19 graden,heeft iemand nog de orginele firmware van een skybox f3 met de europa satelieten want ik ben ze nu allemaal kwijt.
platvis Geplaatst: 30 september 2012 Geplaatst: 30 september 2012 die lijst van bovenstaande werkt prima ,het is geen recente maar de meesten werken goed .op een usbstick zetten en via usb updaten .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen