Hemant Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Hoi, Ik heb CNL kaart en een Ziggo kaart. Nu merk ik dat de ziggo kaart request in 150ms afhandelt en de CNL kaart in 300ms of meer. Ik heb verschillende instellingen geprobeert. Kaarten zitten beide in een smargo. Ik heb ze ook in mijn DM geprobeert maar ik krijg hem niet sneller. Weet iemand waar dat aan ligt? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
_Bartje_ Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Je zou de freq kunnen verhogen van de cnl kaart, maar waarom zou je dit willen doen? 300ms is toch snel genoeg voor goed te kunnen kijken, aangezien max 4sids tegelijk gekeken kunnen worden is er denk ik weinig voordeel om je kaart te overclocken.
theparasol Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Een mediaguard3 (oranje/wit) moet je vreemdgenoeg juist underclocken om betere resultaten te krijgen. Hier krijg ik antwoorden in ca 260ms Maar het haalt allemaal niets aan. Dat je Ziggo kaart vlotter is komt omdat het een irdeto kaart is. Hele andere kaartfabrikant. Beetje verhaal: waarom is mijn BMW sneller dan mijn Golf
Hemant Geplaatst: 1 maart 2012 Auteur Geplaatst: 1 maart 2012 is de seca3 dan de BMW of de golf? Inderdaad iets ondergeclocked en heb rond de 260ms. waar mijn IRD2 kaart 126ms geeft dan is de IRD kaart toch een gechipte BMW. alvast bedankt. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
martis Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 ik heb mijn smargo en seca3 oranja wit kaart op CLOCK FREQUENCY: /dev/USB+_smart1 6000000 draaien , wat is dan beter voor snelheid , kan ik ook even testen. bedankt Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
theparasol Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Juist zie ik daar 6 Mhz... dus 1 Mhz opgeclockt. Probeer dus eens 3 Mhz. Ik weet alleen niet of dat lukt icm met een smargo! 2012/03/01 18:58:39 57ACA0 r Maximum frequency for this card is formally 5 Mhz, clocking it to 3.00 Mhz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen