Ga naar inhoud


Smartcard delen met mensen (max. 3 smartcards)


rolandroland

Aanbevolen berichten

Digitenne kan nog goedkoper wanneer je de kaartjes gaat delen met elkaar. Op 1 abonnement mag je namelijk maximaal 3 smartcards hebben.

 

De vraag aan Digitenne voorgelegd:

 

 

Geachte heer Straatsma,

 

Naar aanleiding van uw vraag over Digitenne van KPN kan ik u als volgt informeren:

 

U mag op 1 abonnement drie tuners aanmelden, het is verder niet adres gebonden. Als het abonnement maar betaald word.

 

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet,

 

Naam van de medewerker uit privacy overweging verwijderd, niet iedereen doet dat.... Niet altijd leuk voor de betreffende medewerker

KPN

 

 

 

 

 

 

Op 1 abonnement mag je maximaal 3 smartcards hebben zo ik gelezen heb. Mag je de andere smartcards ook geven aan iemand anders? Zo kun je besparen in deze dure tijden toch? Zo nee, waarom niet? En hoe controleert u dat?

 

Groet,

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een extra smartcard is niet gratis meer, kost nu 4,- p/m

Maar scheelt toch weer met nieuw 9,- p/m ;)

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slapende honden wakker maken.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra smartcard is niet gratis meer, kost nu 4,- p/m

Maar scheelt toch weer met nieuw 9,- p/m ;)

 

Dus voor een extra kaartje moet je ook 4 euro betalen terwijl je een eigen ontvanger bezit?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helaas, alleen de 1e kaart is gratis, dat is sinds kort veranderd.

Maar als je al een extra kaart hád blijft het gratis, en als je nog een kaart hebt liggen (of eraan kunt komen) en deze registreert is het ook verder gratis volgens mij.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helaas, alleen de 1e kaart is gratis, dat is sinds kort veranderd.

Maar als je al een extra kaart hád blijft het gratis, en als je nog een kaart hebt liggen (of eraan kunt komen) en deze registreert is het ook verder gratis volgens mij.

 

Daarom vroegen ze mij zeker om mijn 2 kaartjes op te sturen nadat ik mijn abonnement opgezegd heb, ga dit overigens niet doen want ik heb er gewoon voor betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra smartcard is niet gratis meer, kost nu 4,- p/m

Maar scheelt toch weer met nieuw 9,- p/m ;)

 

Wat is je bron?

 

Als ik kijk op de digitenne.nl of kpn.com/digitenne zie ik alleen staan dat een extra ontvanger/of insteekkaart 4 euro per maand kost. Heb je zelf al een ontvanger dan betaal je volgens mij niets extra's

aangepast door piele
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik het toch over? :crazy:

 

http://www.digitenne.nl/digitenne-kosten/ :

Digitenne op meer tv’s

Extra Basis ontvanger of insteekkaart (max. 3) € 4,- p/m

 

En kijk je op http://www.digitenne.nl/digitenne-ontvangers/ dan staat er middenboven '1e Insteekkaart gratis'

 

Andere bron is een dame van digitenne zelf waar ik mee sprak.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er toch?

 

Extra basis ontvanger of insteekkaart ( daarmee bedoelen ze een cam module niet smartcard ) kost aan huur 4 eurie per maand.

 

Een extra smartcard registreren op een bestaand abbonement heeft geen gevolgen voor de maandprijs

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er toch?

 

Extra basis ontvanger of insteekkaart ( daarmee bedoelen ze een cam module niet smartcard ) kost aan huur 4 eurie per maand.

 

Een extra smartcard registreren op een bestaand abbonement heeft geen gevolgen voor de maandprijs

 

Juist, dat bedoel ik! Indianen verhalen de wereld in helpen, daarom vroeg ik ook naar de bron.

 

Ach ja en die medewerkers.......uit eigen ervaring begriijpen die er zelf geen klap van. Daar kan ik wel een boek over schrijven.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...