Ga naar inhoud


Smartcard delen met mensen (max. 3 smartcards)


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat een zinloze discussie,zoals boven al geschreven dit is de kat op het spek binden.

Staat overal kip en klaar te lezen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, dat bedoel ik! Indianen verhalen de wereld in helpen, daarom vroeg ik ook naar de bron.

 

Welke indianenverhalen? Het staat gewoon op de site.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een smartcard is gewoon voor 7,50 euro te koop en per abonnement mogen er 3 kaarten geregistreerd worden.

Even naar 0900-0576 bellen en de kaart wordt geregistreerd en maak niet uit waar je deze gebruikt. Samen met de buren, op de camping, bij je studerende zoon.... Heeft niets met katten of spek te maken, is gewoon toegestaan. KPN heeft liever dat je goedkoop Digitenne gebruikt dan dat je een UPC (of andere aanbieder) abo neemt. Want het begint met analoge tv en binnen de korste keren heeft UPC je een totaal pakket aangepraat en ben je KPN klant af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er mogen 3 kaarten op een abonnement. ( Totaal € 17.00 p/maand )

Per adres mogen er 3 abonnementen worden geregistreerd.

9 kaarten per adres dus.

Het leuke is dat als u al een kaart heeft u het aankoop bedrag van de (kaart en ontvanger) € 69.00 per kaart terug gaat krijgen.

9 kaarten aanmelden x € 69.00 retour = € 621.00 dat je terug krijgt op de bankrekening.

Let op je huurt dan de ontvanger of module en moet deze na het contract beëindiging weer terug sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke indianenverhalen? Het staat gewoon op de site.

 

 

Alleen staat jouw interpretatie daar dus niet.

 

Een smartcard is gewoon voor 7,50 euro te koop en per abonnement mogen er 3 kaarten geregistreerd worden.

 

Alleen werken die mogelijk niet op iedere willekeurige ontvanger. De oude kaartjes zijn duurder.

 

Er mogen 3 kaarten op een abonnement. ( Totaal € 17.00 p/maand )

 

Insteek kaarten dus, dat mogen ook ontvangers zijn. SIM kaartjes koop je los en kosten niets per maand.

 

Per adres mogen er 3 abonnementen worden geregistreerd.

 

Negen

 

Smart

 

kaarten per adres dus. Het leuke is dat als u al een

 

insteek

 

kaart heeft u het aankoop bedrag van de (kaart en ontvanger) € 69.00 per

 

insteek

 

kaart terug gaat krijgen.

9 kaarten aanmelden x € 69.00 retour = € 621.00 dat je terug krijgt op de bankrekening.

Let op je huurt dan de ontvanger of module en moet deze na het contract beëindiging weer terug sturen.

 

Slapend rijk worden. Laat maar zien die afrekening.

 

Die negen insteek kaarten (of ontvangers) heb je wel eerst voor moeten schieten en je gaat ze vervolgens a 24 euro per maand terug huren.

Die zijn in iets meer dan 2 jaar afbetaald. Daarna is het kassa voor KPN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij toeval heb ik er afgelopen week 9 smartkaarten op naam gezet.

Overigens niet voor de handel maar voor normaal gebruik.

Kaarten had ik al en ging er ook vanuit dat ik 3 maal € 9.00 moest betalen.

Dit is per Maart 2012 per 3 kaarten € 9.00 + 2x € 4.00 geworden Totaal € 17.00 per maand per 3 kaarten.

Wel krijgen we van kpn een aankoop bedrag per kaart/ontvanger terug van € 69.00 per ontvanger.

Bij 3 maal 3 kaarten = 9 x € 69.00 = € 621.00 retour ( extra kosten €8.00 x 3 = € 24.00 x 24 maanden = € 576.00

Dus al met al schiet je er niet veel mee op of je zou de kaarten door moeten verhuren voor € 9.00

 

Hier hoef ik naar mijn mening geen bewijs voor te leveren het is gewoon zo en anders bel zelf even naar Digitenne zodat zij het kunnen bevestigen.

BRON Telefoon nummer 0900 0576

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles domweg herhalen maakt je argument niet sterker. Ik betwist nergens dat 't zo niet kan.

Ik geef alleen aan dat je er niks mee opschiet en dat het gewoon vestzak broekzak is of zo je wilt een sigaar uit eigen doos.

Alleen als je die dingen goedkoper in kan kopen dan je er voor terug krijgt kun je er op deze manier een klein winstje uit slepen.

 

Waarvoor je die 24 maanden er nu bij haalt ontgaat me. Daar voor mist elke fundatie.

KPN heeft z'n investering er in 26 maanden uit, daarna ga jij op verlies.

Alleen bij goedkoper inkopen en niet langer dan 26 maanden abonnement is er een (blijvend) klein winstje.

Met elke maand langer huren wordt op dat winstje ingeteerd met 24 euro per maand.

aangepast door BeefRWijker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik meerdere televisies aansluiten?

 

Per tv-ontvanger kun je één televisie aansluiten. Je hebt dus meerdere tv-ontvangers nodig als je op meerdere plekken in huis televisie wilt kijken. Binnen één KPN Digitenne abonnement kun je drie smartcards laten registreren. De maandelijkse bijdrage is gebaseerd op één abonnement. Per smartcard heb je een aparte tuner/tv-ontvanger nodig.

 

Bron: http://www.digitenne...gitenne-vragen/

 

Klik dan op: Hoe kan ik meerdere televisies aansluiten?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gevonden op Tweakers Digitenne forum:

 

Kwoot:

Naar aanleiding van uw vraag over Digitenne van KPN kan ik u als volgt informeren:

 

Op 9 januari 2012 heeft KPN besloten geen tuners meer te verkopen voor Digitenne van KPN.

Daardoor is het vanaf 1 maart 2012 niet meer mogelijk om een losse smartcard te registreren.

 

Alle tuners die na deze datum nog worden verkocht, worden verkocht met een borg van EUR 69,- (Single Tuner) of EUR 155,- (Tuner met recorder).

U kunt deze pakketten herkennen aan een oranje sticker op de doos. Bij het aanmelden van de tuner wordt een huurcontract aangemaakt en zal er EUR 4,- per maand (Single Tuner)

of EUR 8,- (Tuner met recorder) in rekening worden gebracht. Denkt u er aan de vouchercode aan de achterzijde van de sticker door te geven bij het aanmelden.

Het aankoopbedrag wordt uiterlijk bij de tweede factuur gecrediteerd.

 

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet, ....

 

Met andere woorden, KPN heeft kooptuners en -recorders idd in de ban gedaan.

 

Je kunt (net als vroeger) je huurtuner nu weer zelf afhalen bij de vakhandel tegen betaling van een borg die je terug krijgt als je een abo afsluit.

 

Zal de vakhandel blij mee zijn die nog non-KPN non-FTA ontvangers heeft staan die nu alleen nog maar voor FTA gebruik geschikt zijn.

 

En ook alle 2e hands ontvangers op marktplaats e.d. in een keer waardeloos.

 

En je zou toch zeggen dat ze sinds 9 januari toch tijd genoeg hebben gehad om die jongens van Digitenne.nl even in te seinen.

aangepast door BeefRWijker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas vermeldt het bericht niet wat de vraag was maar die is uit het antwoord wel te herleiden:

 

"Daardoor is het vanaf 1 maart 2012 niet meer mogelijk om een losse smartcard te registreren."

 

De vraag ging vrijwel zeker over het aanmelden van extra smartcards en dan valt 't antwoord op z'n plaats.

 

Van die 4 euro korting is overigens geen sprake meer van, dat is nu gewoon weer gratis (€0).

 

En aangezien niets gratis is is dat een eufemistische manier van zeggen dat de huur van die eerste ontvanger al in de abonnementsprijs verwerkt zit.

aangepast door BeefRWijker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was het je al opgevallen dat ik nergens het woordje "gratis" gebruik. Je betaald 4 Euro en dan krijg je 4 Euro korting.

 

Als het gratis was of bij je abo inzat dan konden ze die bedragen voor het eerste apparaat wel weglaten en zeggen: Uw abonnement is inclusief het gratis gebruik van 1 tuner of insteekkaart. Of woorden van gelijke strekking.

aangepast door EdjeKroketje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...