Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik ben opzoek naar 1 (of meerdere) draadloze koptelefoon die verbinding maakt met de Dreambox (7020HD). Weet iemand of er een koptelefoon is met bijbehorende USB bluetooth of wifi module? Het liefst 2 koptelefoons op 1 module, maar 1 op 1 mag ook.

Groeten, Joh

Geplaatst:

Hi Joh(n?),

ik denk dat je het niet moet zoeken om per usb/wifi/bluetooth aan te sluiten direct op de dreambox, maar via de analoge uitgang van de dreambox. Daar zijn 'normale' draadloze koptelefoons voor te vinden vanaf 40 euro ergens. Optisch kan ook wel, maar dan ben je wat duurder uit gemiddeld.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

Het is inderdaad John, gek dat ik m'n bericht niet meer kan aanpassen.

Anyway, ik zat inderdaad te denken aan iets wat de Dreambox ondersteund, maar je hebt een goed punt. Ik zal me daar verder op orienteren. Bedankt

Geplaatst:
post-33346-0-49642300-1330676266_thumb.jpg Deze gebruik ik nog wel eens en die heb ik met een verloop stekker gekoppeld aan mijn dm8000 werkt prima En ik kan door het hele huis lopen zelfs buiten werkt het nog. en niet duur.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...