thea Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 hallo bij mij werk de weatherpluging niet, doet hij het heele maal niet? of doe ik iets niet goeds, zit wel op menu te drukken maar doet niks heb de laadste pli er op. kan iemand mij iets over zeggen. de OpenPLi-2.1- van dezember was pefekt helaas heb ik hem niet meer. mvg thea wat een hobby.
mapi Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 heb dus hetzelfde probleem en met de zoekfunctie vind in deze thread.... dus sluit me maar aan bij je zoektocht.... als die nog steeds bestaat... of heb je al de oplossing? dan hoor ik die graag Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
thea Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Geplaatst: 15 januari 2013 nou ik heb het nog niet gevonden wat ik wilde. ik denk dat het niet meer onder steund word, maar ze zetten het er wel in. het {wass} een mooi pluging. misschien dat iemand er wat over kan zeggen. grt wat een hobby.
metoo Geplaatst: 15 januari 2013 Geplaatst: 15 januari 2013 Foreca plugin zit buienradar alles bij in ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
FCU Geplaatst: 17 januari 2013 Geplaatst: 17 januari 2013 hoe kan je eigenlijk plug-ins handmatig verwijderen als ik ze verwijder bij openpli dan blijven ze gewoon staan onder de blauwe knop
DeBeek Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 hoe kan je eigenlijk plug-ins handmatig verwijderen als ik ze verwijder bij openpli dan blijven ze gewoon staan onder de blauwe knop Doe eens een Herstart Enigma..
FCU Geplaatst: 18 januari 2013 Geplaatst: 18 januari 2013 heb ik gedaan maar ze staan er nog maar onder extenties niet meer maar als ik ze aan klik doen ze het nog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen