ben klever Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 @Joop8 Fijn dat het werkt, met zo'n draaibaar systeem en 110 cm. schotel heb je ook veel regenreserves. De andere regionalen op Astra 3 moet je dus ook kunnen ontvangen, pos. 77, 78 en 79. De level en quality info op de Arion is slechts een indicatie en verschilt vaak per ontvanger type. Fijn-tuning van je rotor en schotel zou nog een verbetering kunnen opleveren. Gr. Ben TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E
joop8 Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Geplaatst: 13 maart 2012 Dank je Ben ik vlieg niet net als de eerste keer om te kijken of ik 77,78 en 79 wel ontvang want dat denk ik wel.Wat fijn tuning betreft nou daar waag ik mij dus niet aan gezien het af en toe echt millimeter werk is.Dat laat ik wel doen of probeer het zelf als ik genoeg bij elkaar heb voor een HD tuner en dat zal niet voor eind juni het geval zijn ben ik bang voor. Dus bedankt en misschien tot schrijfs Joop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen