Loui (K) Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Ik heb de laatste week een raar probleempje,eenmaal per week loopt de dreambox komleet vast.Het beeld stopt en niks werkt er meer het enige wat nog werkt is de spaning eraf, en weer opstarten.daarna draait alles weer normaal. Als de box vast zit kun je met je Ab de box niet meer bedienen.wat zou dit kunnen zijn?
Puch Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Welke image? Welke plugins? Wat heb je recent veranderd? Geef eens wat meer feedback als je een oplossing wil voor je probleem . btw, als het probleem nog maar een week bestaat, hoe weet je dan dat hij 1 keer PER week vast loopt :lol: iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
ShAmAlKo Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik ook zelfde probleem 1x soms 2x per week loopt vast.
theparasol Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik neem aan dat we het over orignele boxen hebben?
Loui (K) Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 (aangepast) Welke image? Welke plugins? Wat heb je recent veranderd? Geef eens wat meer feedback als je een oplossing wil voor je probleem . btw, als het probleem nog maar een week bestaat, hoe weet je dan dat hij 1 keer PER week vast loopt :lol: Gewoon de laatste Openpli 2.1 en de plugins die ook in pli staan zoals voorbeeldEn natuurlijk een orginele box. Week moet weken zijn ik heb hier al 3weken last van. 2 maart 2012 aangepast door Loui (K)
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Loui (K) welke plugins je erop hebt is duidelijk, maar gebruik je ze ook allemaal en eventueel is een indicatie dat je er een veelvuldig gebruikt. ik heb echter zoiets (symptoom) wel vaker gelezen in combinatie met de softcam. kun je ons nog even inlichten wat daar van allemaal draait? ciao Moments In Love Art Of Noise
Puch Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 de plugins die ook in pli staan Juist, maar zoals Tonskidutch reeds aanhaalt is het wel belangrijk om weten welke er bij jou draaien. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Loui (K) Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 Hoofdzakelijk de meest gebruikelijke zoals epgsearch Fancontrol2 Foreca en EasyMedia audiosync om er zo maar een paar te noemen niets extra's
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 herhaling ik heb echter zoiets (symptoom) wel vaker gelezen in combinatie met de softcam. kun je ons nog even inlichten wat daar van allemaal draait? Moments In Love Art Of Noise
jeevanhoof Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Hoi, Ik had het probleem ook een tijdje. Open Pli met fancontrol2 Open Pli opnieuw geïnstaleerd, Fancontro2 niet meer gedownload en geen problemen meer. Ik gebruik nu de andere Fan controle. Ik stel hem zodanig in dat ik de fan net niet hoor draaien en mijn box blijft koeler dan met Fancontrol2. En belangrijker....de box loopt niet meer vast. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
vGnp Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik had vorige week ook even FanControl2 op m'n 8000 (was nieuwsgierig naar de temperaturen op het moederbord) en binnen de kortste keren de hele box shocking klem. Alleen met de schakelaar achterop nog te herstarten. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 Ja precies dat is bij mij ook zo,maar dat dat de Fancontrol2 de oorzaak is was me nog niet bekend.Maar hij is er nu af en nu zit er de gewone fancontrol erop die vanuit het systeemplugins.kijken hoe het nu gaat of het probleem nu weg is.
Gast Jeroensky Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Gewoon de laatste Openpli 2.1 en de plugins die ook in pli staan zoals voorbeeldEn natuurlijk een orginele box. Week moet weken zijn ik heb hier al 3weken last van. Volgens mij zie ik plugins, die niet in de pli feedstaan. (ts panel ?) Flash je dm8k eens opnieuw, en minimaliseer plugin gebruik. (alleen datgene wat je echt nodig hebt, bv softcam). Als het apparaat dan goed werkt, weet je dat het plugin issue is. Indien je thuis compu hebt die 24/7 aan staat, start je dm8k dan eens dmv telnet sessie, en laat die terminal dan meelopen op computer. Als je box dan vastloopt, zie je op terminal waarom. M'n dm8k hier, uptodate openpli 2 beta is zo stabiel als een tiet.
denbosch Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ik heb fancontrol er niet op mar mijn dm 800 hd se loopt ook vast op hd kanalen. Zou dat ook een warmte probleem kunnen zijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen