sjumpie Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 hoi ik heb een vraag ik via de site van canaldigitaal een email gestuurd. maar heb tot op heden nog geen reaktie van hun gekregen over mijn abbo is er ook een email adres van canaldigtaal waar je de reacktie kan heen sturen ipv de ingevulde lijst en dan heen sturen mvgrt sjumpie
Annema Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Je krijgt dan een mail met de volgende tekst: Online heeft uw vraag ontvangen (KMM ......................nr) Geachte............., Bedankt voor uw e-mail. Wij nemen uw vraag zo spoedig mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groeten, Online Dit bericht is automatisch verstuurd, u kunt hier niet op reageren. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
sjumpie Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Geplaatst: 2 maart 2012 ja dat heb ik al gedaan maar krijg geen antwoord terug vandaar
wanderer Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 hoef je niet te schreeuwen... soms duurt het wat langer voor je antwoord krijgt Samsung 40D6510WS
rolandroland Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Je krijgt niet meteen antwoord inderdaad. Ik heb gewerkt op zo een dergelijke helpdesk (niet van Canal Digitaal). Wanneer er te grote achterstand is: Dan verdwijnen er spontaan mails in de mail box door een technische storing! En dat gebeurd gelukkig zelden hoor! En je dient zoveel mails in het uur te beantwoorden: Doordat de werkgever deze regel oplegt op de medewerkers worden de moeilijke mails waarbij je niet zo gemakkelijk een antwoord kunt geven: Die blijven liggen.
sjumpie Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Geplaatst: 3 maart 2012 wie zegt dat ik schreeuw .mijn formaat van tekst stond verkeerd kan gebeuren maar als ik wel schreeuw zijn hier toch moderators voor ik vind dat je ze op ze minst terug kunnen mailen ze willen je ook wel een abbo laten afsluiten ik heb mijn abbo gewijzigd en nu gaat het steeds verkeerd gr sjumpie
Johan45 Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Je schreeuwt ook niet. Wanderer is abuis, schreeuwen doe je als je met hoofd letters schrijft. Tja, dat je niet terug gemaild wordt is niet ongebruikelijk bij CanalDigitaal. Ik denk dat ze daar regelmatig de weg kwijt zijn op de digitale snelweg. Vult u rustig aan !!!
sjumpie Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Geplaatst: 3 maart 2012 ok bedankt johan moet ik weer bellen sta je weer lang in de wacht ik denk ook dat ze de digitale snelweg kwijt zijn gr sjumpie
Sprietje Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 E-mail adressen CanalDigitaal: vragen@canaldigitaal.nl Dit mailadres is voor als er een bestelling is mis gegaan: cdshop@4netecommerce.nl
sjumpie Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 dank je wel sprietje hopen dat ze daar wel op reageren canal digitaal gr sjumpie
Johan45 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ik weet het antwoord al van vragen@canaldigitaal.nl Deze vraag kunnen wij niet beantwoorden. Voor vragen gebruikt u het best het vragen formulier van Mijn CanalDigitaal. Of iets van die strekking ... Vult u rustig aan !!!
rolandroland Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Als u mijn schrijven goed gevolgd heeft heb ik het echte mail adres kenbaar gemaakt in dit forum! Zoek....
sjumpie Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Geplaatst: 9 maart 2012 klopt johan de antwoord klopt zoals je doet vermoeden ze kunnen me daar niet mee helpen ik zal er weer naar toe moeten bellen en dat heb ik al een paar keer gedaan ze kloppen je gewoon geld uit je zak 10 min sta je in de wacht als ze hun huiswerk goed doen hebben klanten geen reden tot klagen gr sjumpie
dagg Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 (aangepast) uhm 035-6555666 ? of 035-6466884? of... 9 maart 2012 aangepast door dagg .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen