rolandroland Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 Die laatste geloof ik. Maar ik heb nu een rechtstreeks doorgang. Ik word daar uitstekend geholpen.
sjumpie Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 hoi vandaag maar weer eens gebeld met canaal digitaal nu de zoveelste medewerker aan de lijn gehad hij beloofde het goed te maken en de juiste pakketten te geven maandag wil hij me terug van hoe of wat eerst zien en dan geloven we wachten af gr sjumpie
sjumpie Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 hoi maandag is weer voorbij maar geen telefoon gehad van canaldigitaal terwijl ze me hebben beloofd dat ze terug zouden bellen ze hebben daar een goeie service moet ik zeggen ik zal woensdag maar weer bellen van hoe of wat
rolandroland Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 vragen@canaldigitaal.helptu.nl is hun mail adres.
rolandroland Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Helaas ze hebben dit mail adres inmiddels afgesloten: Geachte heer/mevrouw, Helaas is het niet mogelijk om via dit adres uw vraag te stellen. Uw vraag wordt niet in behandeling genomen. U kunt via onze website, www.canaldigitaal.nl, antwoord vinden op veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Afdeling klantenservive Indien je echt een probleem hebt waar je niet uit komt dan adviseer ik jullie om contact op te met: http://www.m7group.eu/
sjumpie Geplaatst: 23 maart 2012 Auteur Geplaatst: 23 maart 2012 hoi ik wacht even mijn betaling af en als hij weer verkeerd is zal ik een mail sturen na http://www.m7group.eu/ bedankt voor de hulp gr sjumpie
dirkie73 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Maarre..even puur uit nieuwsgierigheid aangezien die oelewappers de vraag niet willen beantwoorden....Wat is die vraag?Misschien kunnen wij daarop antwoord geven..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen