sattv4iedereen Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 hi, sinds enige weken,ben ik die update's van windows spuugzat ! als je met werken bezig bent,vindt de pc (windows) plots nodig te herstarten zonder dat hij het vraagt. als je bvb van de ene naar de andere schijf aan het copieren bent,en je laat je pc achter,omdat het enige tijd duurt,moet je frustrerend ontdekken,dat hij niet (volledig) gecopieerd heeft,maar lekker een windows update heeft gedaan en herstart heeft.zo is het bvb zeer moeillijk te weten wat hij gecopieerd heeft.ook gebruik ik programma's,die openstaan,bvb skype,msn e.d.,maar het geheel is zeer onbetrouwbaar,want ik heb al tientallen keren,meegemaakt dat ik niet meer online ben,omdat wederom die windows update,de computer heeft herstart.daarom zoek ik een programma die deze windows update's blokkeert,zodat IK weer baas ben over MIJN pc,maar niet bill gate's zijn flut besturingssysteem .kan hij nu echt zijn besturingssysteem niet goed maken,want ik ben bijna dagelijks verveeld door die windows update's.IK BEN DEZE MEER DAN MOE!!!!! dus doe ik nog een laatste hoop op jullie,dat ik iets kan vinden om deze te blokkeren,wie helpt mij,dat IK weer baas ben over mijn pc,maar niet bill gate's??? of zal ik nu echt moeten overschakelen op linux?? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
NINjak Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Dan verander je de settings van "Windows Update" naar dat het nooit gechecked mag worden! Heb je nergens meer last van en je heb helemaal geen tool nodig
Psychosammie Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Ha ha, wat een gemopper over helemaal niks. Elvis is dood, Einstein is dood en zelf voel ik me ook niet helemaal lekker Want dan ben ik niet meer online Raak je dan je 10.000 online vrienden kwijt? Gewoon even aangeven dat Windows de updates mag downloaden maar dat jij bepaalt wanneer ze geinstalleerd worden. Helemaal uitzetten is een slecht idee. En hoe krijg het voorelkaar dagelijks updates te krijgen? Die komen bij mij maar 1 keer in de maand. Weet je zeker dat het Windows is? Lijkt me eerder je virusscanner. Bij de weg, er bestaan hele mooie kopieer programma's die wel bijhouden wat er gekopieerd is. En als je niet blij bent met Windows, het hoeft niet hoor! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Gewoon even aangeven dat Windows de updates mag downloaden maar dat jij bepaalt wanneer ze geinstalleerd worden. Helemaal uitzetten is een slecht idee. En hoe krijg het voorelkaar dagelijks updates te krijgen? Die komen bij mij maar 1 keer in de maand. Weet je zeker dat het Windows is? Lijkt me eerder je virusscanner. Update's komen regelmatiger voor dan 1 keer in de maand. Maar wat hier staat is gewoon de goede weg. Wel downloaden, maar zelf bepalen wanneer ze geïnstalleerd mogen worden. Updates uitzetten is gewoon geen optie in verband met veiligheid.... maar als je het zo'n flutprogramma vindt snap ik niet dat je overgestapt bent op wat anders. Misschien eens een boekje kopen "hoe ga ik om met computers?" Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Moderator wiz Geplaatst: 2 maart 2012 Moderator Geplaatst: 2 maart 2012 Baas over je pc ? Je maakt jezelf een beetje belachelijk op deze manier om zo van leer te trekken over updates van je operating system. Zoals al eerder is aangegeven, je kan zelf bepalen hoe er moet worden omgegaan met updates, ook in xp. Blijkbaar heb jij hem zo staan dat er gecheckt wordt of ze er zijn en zo ja dan worden ze dus blijkbaar ook meteen geinstalleerd. Maar ga gerust over op linux, ook dan heb je te maken met updates hoor. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
ProXar Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Enige update die regelmatig voorbij komt is voor Windows Defender in Windows 7. Rest komen idd 1 keer per maand. Hoe je die het beste kunt beheren staat ruim beschreven. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Sjattuh Geplaatst: 3 maart 2012 Geplaatst: 3 maart 2012 Laten we lekker iemand in zijn ontwetendheid aanvallen... Klik: Start - Alle Programma's - Windows Update Dit opent je Windows Update venster. Aan de linkerkant staat ergens iets in de geest van: 'Instellingen' of 'Windows Update instellingen aanpassen' (moet vrij vertalen vanuit het Engels). Klik hierop en je kan zien wat men hierboven bedoelt en de boel zo instellen dat het voor jou goed werkt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
bellejt Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 ik heb dat gewoon uitgeschakeld.Geen updates meer sinds XP SP3 en geen problemen meer.Draai er wel een goed AVast programma en antispyware bij. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gene 1225 Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Klik: Start - Alle Programma's - Windows Update Dit opent je Windows Update venster. Aan de linkerkant staat ergens iets in de geest van: 'Instellingen' of 'Windows Update instellingen aanpassen' (moet vrij vertalen vanuit het Engels). Klik hierop en je kan zien wat men hierboven bedoelt en de boel zo instellen dat het voor jou goed werkt. Hier dus : Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
ProXar Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Je kunt het toch zo instellen dat je zelf aangeeft wanneer je ze wilt installeren. Je krijgt een melding wanneer ze gedownload zijn en kan dan kiezen wanneer het jou het beste uitkomt. Ik zou de aanbevolen updates wel installeren als ik jou was. Ze brengen ze niet voor niets uit. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen