Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vanavond springt mijn ET9000 automatisch op het menu, en weer terug soms om de elke seconden soms om de 20 seconden. Ik heb de ET9000 opnieuw opgestart, daarna geüpdatet, kabels los gehad en opnieuw vast gezet, maar niets helpt. Het begon om 18u00 met dat hij op het menu stond, na 20 minuten sprong hij automatisch op het menu, en zo steeds sneller. Dacht eerst aan bananasplit. Ook heb ik de afstandsbediening gecontroleerd, batterijen eruit gehaald, maar blijft het gewoon doen. Als de ET9000 verspringt komt het afstandsbediening blokje op de tv staan, kent iemand dit probleem of weet iemand nog iets wat ik kan testen?

Geplaatst:

Afstandbediening blokje?

Is dit de afstandbediening blokje van je TV misschien?

Haal uit alle afstandbedieningen de batterijen en kijk als de probleem nog aanwezig is ?

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

Op de tv zie ik het afstandsbediening van de et9000 opkomen, springt dan naar menu, of als de et9000 reeds op het menu staat, springt hij weer uit het menu, en het blokje verdwijnt weer. 5 seconden later weer precies zo.

Batterijen heb ik al geprobeerd blijft hetzelfde, maakt geen verschil.

Geplaatst:

Het probleem is opgelost, had er een draadloos USB keybord aan de et9000 hangen. Heb dit verwijdert en alles is weer normaal. Bedankt voor het meedenken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...