Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren de VU+ Uno geïnstalleerd thuis,

echter werken alle Free2Air kanalen wel (BVN, TV Gelderland) maar RTL 4, 5 etc. niet.

De Smartcard van Canal Digitaal zit in de uno, wat doe ik verkeerd?

Alvast bednakt.

Geplaatst:

heb je ook de jaart juist om

heb je een softcam geinstalleerd (die decodeerd de kaart) zonder gaat niet

heb je een juiste settingslijst erin staan opdat de zendergegevens juist gevonden worden...

wat je allemaal verkeerd doet weet ik niet, wel dat het aan bovenstaande 3 kan liggen

ciao

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Geplaatst:

De uno is gisteravond als plug & play neergezet.

Ik ben een Newbie in vu+, vandaar.

Vanavond ga ik de softcam software installeren.

thnx.

Geplaatst:

Voor een beginneling raad ik je aan om ccCam te instaleren deze doet het direct zonder andere hulpmiddelen het is echter wel aan te raden als alles werkt om verder te gaan met osCam omdat deze volgens de geleerden stabieler en vooral belangrijker geen spam of andere rotzooi in zich heeft

Geplaatst: (aangepast)

Voor een beginneling raad ik je aan om ccCam te instaleren deze doet het direct zonder andere hulpmiddelen het is echter wel aan te raden als alles werkt om verder te gaan met osCam omdat deze volgens de geleerden stabieler en vooral belangrijker geen spam of andere rotzooi in zich heeft

bull dingus, als ik zo heftig mag en kan reageren

CCcam is prima voor je kaart als softcam en de werking die bedoeld is.

Spam en andere rotzooi laden sommigen daarna er zelf op.

CCcam is voor je kaartje perfect.

misschien nog even dit: voor die net de materie leert kennen, er zijn geruchten dat er een "backdoor" in CCcam zit

twijfel je, lees er meer over, maar wees niet bang

ciao

aangepast door Tonskidutch

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Geplaatst:

Toevoeging, de "card" wel op zijn kop in de reader doen en na installatie van CCcam (versie 2.3.0) onderaan even kijken dat je daar op cam starten klikt.

Je moet dan even wachten en je krijgt beeld.

Ook aan te raden, laat de ontvanger een uur op Nederland 1 staan, dan ontvangt je card een update die nodig is als je meerder kanalen tegelijkertijd wilt opnemen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

als je een oudere kaart hebt met casema er op is het goed mogelijk dat je ccam 2.13 of 2.14 moet gebruiken werkt op de nieuwer ccam niet.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Geplaatst:

De Smartcard van Canal Digitaal zit in de uno, wat doe ik verkeerd?

ziggy,

algemeen gesproken heb je misschien een punt, betreffende de vraag zelf niet (zie quote van defop)

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...