Lkhrtsm Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Wat ik mij afvroeg. Op wat voor manier kunnen updates worden gedaan op de Dreambox 7020HD. Kan deze ook via de satelliet (OTA) updaten?
Loui (K) Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Als je een goede lijst hebt,(b.v.b Henksat) die voor jou weergeeft wat jij wil zien.Dan zal normaal de lijst geupdate worden via de satelliet.Maar nieuwe zenders die bij jou niet in de lijst staan moet je dan toch zelf toevoegen indien nodig.En vaak doe ik dat door eens per maand een volledige automatische scan te doen en zet dan zenders wissen op ja.Dan worden de gegevens gewist die in je lijst staan maar niet jou Favorieten of bouqettes dat blijft dan gewoon op z'n plaats staan maar worden wel vernieuwd.
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2012 Geplaatst: 2 maart 2012 Wat ik mij afvroeg. Op wat voor manier kunnen updates worden gedaan op de Dreambox 7020HD. Kan deze ook via de satelliet (OTA) updaten? OTA is voor specifieke receiver merken en modellen Dreambox update via zijn internet aansluiting (dus niet per satelliet) Dreambox is dus flexibeler in die zin en je kunt via pc<>receiver ook nog andere zaken erop installeren Zoals compleet eigen gemaakte of van derden afkomende settingslijstjes (zender lijst met favorieten ) ciao Opium Dead Can Dance
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen