Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb oscam als server draaien deze stuurt 4 clients aan via CCCam 2.3.0

maar vaak valt het beeld op zwart

kan dat de combinatie zijn van oscam als server en cccam als client

ik kan eventueel mocht het nodig zijn mijn configs posten

ik heb nu ratelimit op 4 11

wie o wie kan me helpen want er staat erg veel over oscam maar niet echts iets voor beginners

alvast hartelijk dan

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

Het is een known issue. In de laatste SVN-revisies zijn er een aantal aanpassingen gemaakt (met dank aan theparasol) die dit probleem zou moeten verhelpen. Het advies is om te upgraden naar de laatste SVN-revisie (6467 meende ik) en mogelijk dat je de opties "loadbalancer" en "preferlocalcards" de waarde 0 moet geven (beide zaken zijn via de WebIF aan te passen).

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

• 2 weken later...
Geplaatst:

parasol kan je / u dit bevestigen ??

welke versie is op het moment het meest stabiel

had ik oscam 2 weken perfect draaiend nu is het weer feest om de 5 secs pats stil

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

Ik heb nog een oude versie, 6356, maar wel allemaal MGcamd connecties, goed stabiel

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Ik heb hier de 6420 draaien en opeens valt oscam stop moet ik m de pc dan weer handmatig opnieuw opstarten pc draait gewoon t lijkt alsof oscam niet goed overweg kan met cccam !!

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

hoe werkt dat dan met mgcamd connecties ?

Geplaatst:

ah goed nieuws wat is er verbeterd parasol ik heb nu deze nog draaiend #6379

• 2 weken later...
Geplaatst:

draai nu #6586 is kijken wat er gebeurd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...