Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn hitachi hardeschijf wordt niet meer herkent door mijn vu. Na 2 maanden feilloos werken ziet de vu de schijf wel maar geeft een ruimte van -1 mb aan en wat ik ook doe ik kan niet meer opnemen, timeshiften of iets afspelen want hij ziet geen opgenomen programma's meer enz. Stroom eraf gehad, hd start wel op en draait. Is dit een sw probleem of een hd probleem?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst: (aangepast)

ik heb mijn back up schijf van mijn apple er nu ingezet en geformateerd en na formateren geeft de vu aan, kan hd niet initialiseren, mount failed. Deze schijf draait ook, je hoort het als hij begint met formateren maar de vu ziet hem niet ?

Mijn hitachi inmiddels geformateerd en aangesloten als back up schijf voor mijn apple en de hd werkt gewoon.

Lijkt er toch sterk op dat er iets met mijn vu aan de hand is.

aangepast door alfred de witt

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

door vti 4.1 opnieuw te installeren is mijn probleem opgelost. Zie inmiddels op een ander draadje het vti verhaal en de harde schijf voorbij komen. Ik zal mijn probleem daar verder beschrijven. Hier kan een slotje op.

Alfred

Geplaatst:

ik ben inmiddels terug gegaan naar open pli want het probleem met de hd bleef. Nu 24 uur later nog geen hd probleem met de vu. Software matig draait het echter niet lekker stabiel. Ik zoek nar een mogelijkheid om de vu een harde reset te geven maar hoe ?

Alfred

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...