Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had een monteur vanmiddag ff CD Alles in een Entertainment laten installeren maar die man heeft de verkeerde schotel geinstalleerd.Ik heb tijdens de bestelling en triplesat besteld maar de monteur heeft en triax geintalleerd en nu moet ik 160 euro betalen om de schotel te vervangen.Niet mijn schult maar ik ben degene die het moet betalen en ik moet en week of twee wachten for internet .Geen goed begin :/

Geplaatst:

Was je er zelf niet bij dan, wand dan had je het kunnen zegen dat dit niet de schotel is

als af gesproken met cd en dat je een triplesat wilde hebben

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Was je er zelf niet bij dan, wand dan had je het kunnen zegen dat dit niet de schotel is

als af gesproken met cd en dat je een triplesat wilde hebben

Heb ik aan de monteur gevraagd maar hij zegt dat het de juiste schotel was.Ik heb doorgegeven dat ik graag alle engelse zenders willen kijken maar toen had hij eigenlijk moeten zeggen dat de verkeerde schotel was maar helaas !!

Geplaatst:

Als jij een bewijs hebt dat je deze schotel niet bestelt hebt ,hoef je ook niet te betalen,

als we het over een triplesat hebben ,die zal ook wel duurder zijn ,als de schotel die je hebt

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen